Mercedes подготвя подобаващо изпращане на своя G-Class W463, представяйки Maybach версия на ръбатата офроуд машина. Това е четвъртият и безспорно най-необичайният сериен модел на Mercedes, който носи логото с двете букви „М“. Останалите са S-Class Sedan, издължения Pullman и S650 Cabriolet. Припомняме, че преди няколко години Mercedes-Benz обяви лансирането на новата подмарка Mercedes-Maybach, с която германците отличават най-луксозните си представителни лимузини.
В сравнение със стандартния G-Class, новото специално изпълнение предлага на обитателите си по-голямо пространство за крака на седящите отзад, което се дължи на издълженото с 578 мм междуосио. Стандартните задни седалки са били отстранени, за да отстъпят място на две индивидуални кресла с функция за масаж. Последните са взети директно от S-Class и облегалките им могат да падат назад, образувайки почти идеално равно легло.
С натискането на бутон седащите отзад могат да се насладят на „великолепни преживявания под открито небе“, за което се грижи електрическият сгъваем гюрук, а за пълното уединение на возещите се се грижи стъклена преграда, която разделя двете части на купето.
Щастливците отзад имат достъп до собствена централна конзола с поставки за чаши с отопление и охлаждане, които са монтирани между двете седалки. Всеки един от двамата късметлии разполага и с 10-инчов екран, както и сгъваема табла с кожени акценти.
Друг аспект, който различава G650 от всички останали модели на Mercedes с емблемата на Maybach, е използването на порталните оси от G63 6x6 и G500 4x42. Това инженерно решение дава на G650 Landaulet значително преимущество що се касае до неговите офроуд възможности. Пътният просвен на луксозния ogrm e 450 мм, а диференциалите са три и всеки от тях може да бъде заключен индивидуално.
Подобно на S650 Cabriolet, новият G650 използва битурбо V12 двигатесл с 630 к.с. и 1000 Нм максимален въртящ момент, които задвижват гигантските 22-инчови колела, оборудвани с гуми с размер 325/55.
От Mercedes казват, че официалният дебют на G650 Landaulet ще се състои по време на изложението в Женева през март, а продажбите му ще започнат по-късно същия месец. Производството е поверено на австрийската компания Magna Steyr, а лимитираната серия ще се състои от едва 99 бройки. Официалните детайли около колата, както и точната й цена, все още не са известни, но се очаква новият G650 да струва повече от G63 6x6, който се продава за умопомрачителните 456 900 евро.
Снимки: Mercedes