IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Citroen търси начин да спре срива при DS

Моделите на луксозния бранд ще се продават вече в отделни шоуруми

Citroen търси начин да спре срива при DS

PSA Group планира да извади моделите DS от шоурумите на Citroen и да изгради по-малка, но по-добре насочена към клиентите дилърска мрежа, в опит да съживи спадащите продажби на луксозната марка на френската компания.

Citroen търси начин да спре срива при DS

Според шефа на DS Ив Бонефон, през 2018 се очаква продажбите на по-луксозните и спортни коли на марката да започнат да се покачват, а дотогава ще запишат пет поредни години на спад.

„Промените никога не са нещо лесно или удобно – обясни босът на DS. – През 2017 нашите продажби ще продължат да намаляват. Но от 2018 всичко ще започне да се променя, тъй като ще имаме нова дилърска мрежа, както и нови модели.”

Досега най-успешна за DS се оказа 2012 година с 129 000 продажби, като оттогава насам марката регистрира спад, който през 2016 беше нови 16%, а продажбите паднаха до 86 000. В Китай, където Citroen и DS се предлагат отделно на пазара, продажбите на DS спаднаха с 25% до 16 000 коли годишно.

В следващите месеци предстои DS да представи новия си SUV модел от средния клас, като и при французите се залага на това, че растящите продажби на SUV моделите ще важат и за луксозния бранд. За 2019 пък е предвидена премиерата на plug-in хибридния модел на DS.

Бонефон прогнозира, че дилърската мрежа на DS в Европа ще нарасне от 111 обекта на 500 до средата на 2018 година, а в това време колите на марката ще напуснат около 5000 дилърства на Citroen.

Тагове: citroen ds citroen ds citroën
0 от 500
  • #9
    42 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Махнаха активното окачване нещо с което загубиха завинаги хардкор феновете на марката.Махнаха интересното космическо табло с многобройни светлинки странни иконки дисплей и решения с което загубиха желаещите да притежават по-различен автомобил.И сложиха седалки с плетка на пиер карден и подобни кифленски тъпотии.Е да де ама кифлите ще си купят бмв,мерц,порше кабрио и евентуално някой кросовър.То с трици маймуни-не става.
  • #8
    35 rate up comment 0 rate down comment
    до Никола ( преди 7 години )
    Понеже ДС 5 е на обща платформа с Пежо 3008, и поради желанието им да има по спортна визия и возия е без хидроактивното окачване.Между другото, съобщиха че новите с5 няма да се предлагат с такова, поради високата цена за развитие и производство на технологията само за един модел.
  • #7
    39 rate up comment 5 rate down comment
    KKK ( преди 7 години )
    Цялата гама DS на мен много ми харесва. Много футуристичен и красив дизайн с емблемата на Ситроен и определено бих ги предпочел пред нещо японско или немско, което се среща постоянно
  • #6
    37 rate up comment 8 rate down comment
    popa ot razgrad ( преди 7 години )
    самата идея за проекта DS си беше чист провал...
  • #5
    41 rate up comment 0 rate down comment
    Loco ( преди 7 години )
    Главният проблем е, че умовете в PSA за пети път смениха стратегията и сега се опитват да позиционират Пежо в същата категория като DS, и си правят на практика стопроцентова вътрешна конглокенция.
  • #4
    49 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    харесвам френските коли и когато пуснаха моделната линия DS беше добър ход, но отделянето като марка беше грешка. Както и изкуственото позициониране на ситроен в сегмента на дачия, което се опитват да направят в момента. DS само по себе си на много хора нищо не им говори, лично на мен ми е малко като поредната китайска марка, но ако бяха продължили да представят по-луксозни версии на обикновените ситроени, носещи логото DS, може би щяха да имат повече печалба.
  • #3
    44 rate up comment 1 rate down comment
    vel_co ( преди 7 години )
    И аз мисля, че липсата на добре прицелени модели и на "истинското" окачване са причините за относителния неуспех на бранда. Купета, кросовъри, ярък спортен модел, лимузина... това мисля, че им трябва.
  • #2
    32 rate up comment 8 rate down comment
    Койчо ( преди 7 години )
    По скоро трябва да спрат ситроен и да правят само ДС Пежо ще поеме останалото
  • #1
    47 rate up comment 4 rate down comment
    Никола ( преди 7 години )
    Логично е да има спад в продажбите , моделната линия DS бе лансирана през 2012 т.е моделите са в края на жизнения си цикъл . Вече минаха и през фейслифт когато отпадна и решетката-емблема на Ситроен. Впрочем факта , че флагмана DS5 няма хидроактивното окачване също е една от причините , реално DS5 e на платформата на Ситроен С4 , дори не е на тази на С5 или Пежо 508. Иначе за мен няма по-красив автомобил от DS5 в момента , дано върнат поне във върховите модели хидроактивното окачване !