Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

По-малък мотор за новия Opel Astra OPC

Хот-хечът ще получи 1,6-литров двигател с 280 к.с.

По-малък мотор за новия Opel Astra OPC

Най-мощната версия на Opel Astra – OPC, ще попълни семейството на модела до края на година. По информация на изданието Motor1, хот-хечът ще получи по-опростено окачване, както и по-малък мотор от досегашния.

По-малък мотор за новия Opel Astra OPC

Екипът, занимаващ се с разработката на Astra OPC, е трябвало да се съобрази с особеностите на конструкцията на стандартния модел. При него мястото за двигателя е по-тясно от преди и това и причината за избора на различен агрегат. Според главния инженер на проекта Марк Шмид, вместо сегашния 2,0-литров мотор под капака на хот-хеча ще бъде поставен 1,6-литров, тъй като по-големият просто не може да събере.

Промяната на обема на двигателя обаче не означава, че новият Opel Astra OPC ще бъде по-бавен от своя предшественик. На първо място моделът е по-лек – в замисимост от модификацията разликата варира между 120 и 200 кг. А на второ място – инженерите от проекта обещават, че 1,6-литровият мотор ще развива колкото сегашния 2,0-литров – около 280 к.с.

По-ниското тегло ще доведе съответно и до по-добро ускорение, което ще бъде комбинирано и с опростено окачване. Повече подробности за модела се очаква да има през лятото, а премиерата му най-вероятно ще се състои по време на автосалона във Франкфурт през есента.

Снимка: Motor1
 

Тагове: opel astra opc
0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Aнонимен ( преди 2 години )
    :)Тя каква стана,още по-голяма измама..досега всички плащат данъци на данните от гол двигател и конски сили..к.с растат..вървеж няма.Ако ще и1.0 с 3 цилиндъра..1 бутало за климатика,едно за вървеж,и едно за другите агрегати.Страхотия викаш..от 0 до 100..ги "дига" яко.Направо да ги правят без преден капак да се отвяря.100 к км и консуматив мотор в бокса.Пхахха жалка картина.
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 2 години )
    То да не стане ти, като уж "горд собственик" на тая малолитражна астра, да търсиш памперси докато те изрязват по пътищата! Че има много кандидати: хонда тайп Р, голф ГТИ, фокус СТ и особено РС та даже и меган РС ... ;-)
  • #8
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Виждам, че българските интернет инженери са готови с критиките. Какво сте се загрижили за работния обем на двигателя - така или иначе докато стигнат тези коли до Горубляне вече ще търсите памперси, а не мощност.
  • #7
    2 rate up comment 8 rate down comment
    С тва моторче .. ( преди 2 години )
    не може да конглокира даже голф GTI, камо ли фокус RS.
  • #6
    3 rate up comment 5 rate down comment
    квооо ( преди 2 години )
    кви са тия купета на автомобил среден клас, та да не може да побере двулитров двигател???!!! Кво толкО са спестили?? Сигурно като натиснеш газта докрай и сплескваш маркуча за антифриза, и спира парното ?!
  • #5
    1 rate up comment 6 rate down comment
    v-1 ( преди 2 години )
    Лоша работа, това вече няма да е ОПЦ
  • #4
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Всичко е даунсайзинг... пак добре че стоят надалече от сегашните хитове.. 0.9, 1 с два-три цилиндъра...
  • #3
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Окачването ( преди 2 години )
    "Опростеното" окачване - вероятно пак няма да има място за прекрасното hiper strut front suspension при което колата се държи в завои все едно е със задно...
  • #2
    8 rate up comment 1 rate down comment
    дрън-дрън ... ( преди 2 години )
    е да, няма място! така и за новата Инсингния няма да има място за добрия V6-турбо от сегашното ОРС и ще лепнат някое 4-цилиндрово моторче. жалко наистина !
  • #1
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Астра ОПЦ и преди това ГСИ винаги са били сред най-добрите хот-хечове. Това изглежда като логично продължение на сагата :) Браво!