“Умението му да завива, както и използва ефективно цялата си мощност в изхода на завоите, направиха от GT-R такова невероятно оръжие на пистата,” казва британският автомобилен журналист Ричард Мийдън.“Ford Sierra RS500 от Група А беше по-лека и имаше 500-550 к.с., но със своето задно предаване не можеше да стъпи на малкия пръст на сцеплението на GT-R, особено в дългите и бързи завои. За да бъдем съвсем честни, никоя друга кола не можеше.”Успехът на GT-R в Австралия е толкова голям, че организаторите на Австралийския шампионат за туристически автомобили променили правилата и направили шампионата двумарков. В него вече участвали само коли на Holden и Ford, като този шампионат предшествал днешните V8 Supercars серии. GT-R бил изхвърлен от състезанията в Австралия, защото бил твърде добър за конкуренцията. Турбо пълненето и задвижването на четирите колела били забранени.
-
#6
Nissan GT-R е по-бърз от Porsche 911 Turbo, GT2 и GT3 RS на Ринга. Тоя отговор стига ли ви? :)))
-
#5
Познах продължавате да пишете глупости. Интересно как спечели гт шампионата 2015 без да изпревари Р8, Астон Мартин, Ферари, Ламборгини, Бентли. :D То ясно, че гледате само сапунката в 20.00 часа по БТВ :D. Я тука как изпреварва едно Бентли срамота :Dhttps://***.youtube.com/watch?v=iOtZiCZmVA4Българина е така понятие си няма ама специалист, разбира, оценява. Няма оправия това е дигноза.
-
#4
В последните 10/десет/ години никога,на нито една писта в нито едно съзтезание Нисан ГТ-Р не е побеждавал Порше!!! И не само Порше. Побеждават го във всако състезание/най-вече в популярните варианти на различните ГТ съзтезания/и Ауди Р8,и Астон Мартин,и Ферари,иЛамборгини,и МБ АМГ. И Бентли дори!
-
#3
хайде да видим колко глупости ще напишете още.
-
#2
Прав е колегата !Кой сериен Скайлан, кое серийно Порше е било?!?Добавям уточнение: Нисан Скайлан беше пълен хегемон на пистата,но адски сложен и претенциозен.Половин час преди състезанието се настройваше електрониката спрямо пистата,времето,вятъра, и т.н. и т.н. и т.н. ......-той беше един състезателен компютър и рядко го купуваха частни лица,защото се омагъосваха.Но на пистата печелеше страховит имидж!Добавям супер важно уточнение,което не знам защо премълчават авторите?!?!?!?! : -до някое време Нисан бие Ford Sierra RS500 ,но когато излиза Ford Sierra RS Косурт,внимание:-ТЯ СТАВА ТИТАНИЧЕН ХЕГЕМОН ,МАЧКА ВСИЧКИ ВКЛЮЧИТЕЛНО ВСЕКИ ПЪТ И СКАЙЛАН,ПЕЧЕЛИ ЧЕСТНО И БРУТАЛНО 1600 СЪСТЕЗАНИЯ И ЗАРАДИ НЕЯ ПРОМЕНЯТ ПРАВИЛАТА ЗА ДА НЕ СЕ ДОПУСКАТ ТАКИВА КОЛИ!!!!!!!Разбира се това може да го проверите моментално в интернет ,като драснетеза Ford Sierra RS Косурт .От Нисан използват богатия си опит и имиджа на Скайлан,досещат се че спешно трябва да опростят4 Скайлан за да стане за масова употреба,пускат Скайлан като GTR,за да не асоциират хората бившата кола със сложната техника и така става великолепния Годзила !!!Но ми е грозен и не бих го карал и за пари,защото за мен е важен съдбоносно и кръвоносно дизайн който да ме възтрогне!!! https://imageshack.com/i/poTsGVXoj /частно мнение/.Нисан трябва да открие корените си!Такава прекрасна беше Скайлан,трябва да се върнат в Бъдещето!!!Ако това е GTR смятайте каква еуфория ще настане!!!.... Поршето също вече е адски грозно ?!?Направиха го като Хюндай ???Е перке? Също спешни мерки https://imageshack.com/i/pm43xbdDj Смятайте ако това е новото Порше как ще се възроди великолепието за клетата изстрадала душа от сегашната гледка на бозовото,безлично и безхаберно-безхарактерно и безнадежно Порше като дизайн !!!
-
#1
Страхотни машини!!!R32, R34...нямат нищо общо със сегашния грозен 1799кг ***.И интересно..кой модел, сериен,кога по късно и кое Порше е бил!? Щот историята тук мълчи!