“Умението му да завива, както и използва ефективно цялата си мощност в изхода на завоите, направиха от GT-R такова невероятно оръжие на пистата,” казва британският автомобилен журналист Ричард Мийдън.“Ford Sierra RS500 от Група А беше по-лека и имаше 500-550 к.с., но със своето задно предаване не можеше да стъпи на малкия пръст на сцеплението на GT-R, особено в дългите и бързи завои. За да бъдем съвсем честни, никоя друга кола не можеше.”Успехът на GT-R в Австралия е толкова голям, че организаторите на Австралийския шампионат за туристически автомобили променили правилата и направили шампионата двумарков. В него вече участвали само коли на Holden и Ford, като този шампионат предшествал днешните V8 Supercars серии. GT-R бил изхвърлен от състезанията в Австралия, защото бил твърде добър за конкуренцията. Турбо пълненето и задвижването на четирите колела били забранени.
-
#26
-
#25
и
-
#24
Ама къв убиец бе, по-скъп е от Carrera S, струва почти колкото GT3, Nismo е по-скъп от 911 Турбо, и малко по-евтин от Турбо С.Кое му е евтиното, кое му е суперското?!? НИсмо дори е по-скъм с $25 000 от МкЛарен 570S и Audi R8. На една цена е с Huracan!!! Е, ти кое ще си купиш? Нисана ли?!Айде стига глипости, а! Държал на тунинг, що другите не държат ли? на цената на ПОрше, Ламбо, МкЛарен, Астън...стигабе...НИсан-Рено.
-
#23
Какво да кажа освен,че Вайпър,Ферари,Порше бият на Драг Нисан GT-R защото просто могат ,защото така трябва ,защото явно са по добри и защото найвече ми се плаче човече от бързината на някои модели които са си просто утрепатели и защото просто така.....Но пък Годзила си е страшно евтина за супер спортист и се държи достойно и е мъжка кола.Става разбира се,но зависи и как го възприемат като дизайн.
-
#22
Какво да кажа освен,че Вайпър,Ферари,Порше бият на Драг Нисан GT-R защото просто могат и защото просто така....
-
#21
Какво да кажа освен,че Вайпър,Ферари,Порше бият на Драг Нисан GT-R защото просто могат и защото просто така....
-
#20
Ами убиец си е за 10000-15000 долара тунинг и никой няма да се опре. А на тунинг носи много :). Ако го направят суперкар и цената трябва да е друга. Целата е друга при него.
-
#19
NIsmo е 390 000 лв.......
-
#18
Нали беше убиец? Нали мачкаше? Сега признаваш другите за Хиперкари!?Ми GT3 си го мачка куту жууотно, пък са на горе долу една цена, за тези които могат да си позволят. Нисана, с цена 200 000лв, не е масова кола както предшествениците му! А които има 200К за Нисан, ще дае 300К за Порше.
-
#17
Оставам с впечатление, че нисана е много добра кола. За тия пари има резултати като на супер и хипер карите.