Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Френският "Дизелгейт" ще удари и други компании

Нямаме основание да мислим, че Renault са мамили като VW, твърди министърът на околната среда

Френският

Френският "Дизелгейт" ще обхване и други производители освен Renault, предупреди министърът на околната среда Сеголен Роял в неделя, цитирана от в. Le Journal du Dimanche. Според Роял автомобилите на още няколко компании са надхвърлили допустимите емисии азотни оксиди.

Френският
Случаят с Renault е различен от този с VW, намекна Сеголен Роял

В петък източник от парижката прокуратура разкри, че е започната процедура срещу Renault заради подозрения в измама на тестовете за вредни емисии. Трима съдии в момента преглеждат събраните материали, за да преценят дали да повдигнат обвинение. От компанията в специално обръщение увериха, че не са нарушили законите и че не са използвали измамен софтуер в моделите си.

"Редица аномалии са забелязани при автомобили на Renault. Направените контролни изпитания далеч надхвърлят допустимите норми. Това се отнася и до други производители, в различна степен. Така че може да има и други разследвания", заяви Роял. Министърът добави, че това вече е въпрос, който засяга правосъдната система, а не нейното ведомство. Все пак Роял уточни, че "няма причини да смятаме, че Renault са мамили като Volkswagen".
 

Френският
Френските власти са установили несъответствия между лабораторните тестове и реалните емисии при още няколко производители, включително Fiat, Mercedes, Opel и Ford

Още след гръмването на Дизелгейт френските власти започнаха да проверяват различни марки автомобили и установиха доста разлики между лабораторните изпитания и тестовете в реални условия - и по отношение на въглеродния диоксид, и на азотните съединения. До момента подобни несъответствия са регистрирани при модели на Renault, Fiat Chrysler, Mercedes-Benz, Volkswagen, Peugeot-Citroen, Nissan, Opel и Ford.

Тагове: nissan renault
0 от 500
  • #21
    18 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Колегата анонимен е чул недочул Adblue е течност и е доста евтина , ако няма течност колата влиза в авариен режим , системата може да се отстрани, разбира се не само физически а и софтуерно
  • #20
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Triforce ( преди 2 години )
    Ако колегата е обяснил добре, тогава азотните окиси трябва да са всичко, което излиза от ауспуха, а когато това е намалено на 95%, това означава, че вредните емисии на моето дизелово БМВ трябва да са 10 грама за километър, в което няма никаква логика. Затова питах - тези окиси какви са като химичен състав, колко вида са и какъв % представляват от изходящият дим. Оказва се, че големите разбирачи не можете да обясните на обикновен език на даден човек.
  • #19
    19 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Колегата анонимен добре е обяснил. Само ще го поправя, че се казва "отработили" газове, а не "отработени" :)
  • #18
    24 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Adblue или Clean Diesel при Ауди, Blue performance при БМВ и т.н. е една и съща система и върши работа докато го има разтвора (който се налива на определени км. или като ти светне лампата
  • #17
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 2 години )
    Много се радвам, че си си написал домашното, но нито едно твое изречение не отговаря на въпроса ми - до каква степен върши работа? Вече прочетох, че намаля тези окиси с 95%, но това по никакъв начин не е отговор на въпроса - до каква степен върши работа това Адблу? Той и филтъра на цигарата уж филтрира нещо, но реално човек пак се трови.
  • #16
    21 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    AdBlue е 32,5% воден разтвор на карбамида, нетоксичен и незапалим. Този продукт е известен също като AUS 32, което е английско съкращение на понятието Aqueous Urea Solution (воден разтвор на урея). Разработен е специално за дизелови двигатели, чиято изпускателна тръба е снабдена със селективна каталитична редукция (система SCR).
  • #15
    24 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    AdBlue се впръсква в отработените газове в каталитичния конвертор на дизеловия двигател за намаляване на вредните емисии на азотни оксиди (NOx). След впръскването на AdBlue в отработените газове карбамидът, съдържащ се в разтвора, произвежда амоняк (NH3) и въглероден диоксид (CO2).Всичко това протича при висока температура.Амонякът по-нататък реагира с азотните оксиди(NOx), които се образуват при изгарянето на дизелово гориво.Резултат от химическата реакция са безвреден азот(N2) и водна пара!
  • #14
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 2 години )
    Аз да попитам - този AdBlue нали впръсква нещо в катализатора? Върши ли работа? Питам, защото който е карал след моята кола при подаване на рязка газ ми каза, че почти нищо не се вижда от ауспуха. Това само прикрива дима или наистина има ефект върху околната среда?
  • #13
    22 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Френският "Дизелгейт" ще удари главно перачницата рено, колкото и да и се иска друго на мадам от фотото!
  • #12
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Еко ( преди 2 години )
    Да разчистят терена от произвеждащите пушливи дизеляца за новите ел. коли!