IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Hyundai не се е отказал от Veloster

Асиметричният хечбек ще има второ поколение

Hyundai не се е отказал от Veloster

Асиметричният хечбек Veloster се оказа един от малкото не толкова успешни модели на Hyundai на пазара през последните години. Автомобилът, който има две врати от едната страна, и само една от другата, се справя прилично единствено на пазара в САЩ. Там през миналата година от него бяха продадени 24 000 бройки. За сравнение – в родината му Южна Корея резултатът бе плачевен – едва 1300 единици.

Hyundai не се е отказал от Velsoter

Всичко това породи редица слухове, че Veloster ще бъде спрян от производство или поне тотално преработен. Според последните информации обаче второто поколение на модела ще се появи съвсем скоро, като той ще запази почти изцяло сегашния си стил. Промените ще засегнат задната част на автомобила и най-вече вратата на багажника, която ще е с по-малки размери.

Сериозно ще бъде преработен салонът на хечбека. Същото важи и за окачването на Veloster, от което се оплакваха голяма част от клиентите. Вместо задното полунезависимо окачване ще се появи многоточково, което ще предлага по-спортно поведение на автомобила. Това няма да бъде проблем за конструкторите на компанията, тъй като така са устроени Hyundai i30 и Kia cee'd.

По предварителна информация, в гамата двигатели ще остане 1,6-литровият турбомотор T-GDI, развиващ 186 и 201 к.с. Досегашният 1,6-литров атмосферен двигател ще бъде заменен от 2,0-литров с мощност 160 к.с. Предвижда се и „напомпана” N-версия, подготвена от спортното подразделение на Hyundai.

Дебютът на новия Hyundai Veloster е предвиден за средата на 2017 г., като той ще се появи първо на пазара в Южна Корея. През есента моделът ще започне да се предлага и в други държави.

Снимка: Hyundai

Тагове: hyundai veloster
0 от 500
  • #4
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Трябва и дизел.
  • #3
    2 rate up comment 0 rate down comment
    FenIX ( преди 2 години )
    Добре са се сетили освен окачването да му сложат и малко по-мощни двигатели, защото само видът му беше спортен а вървене никакво. Освен това липсата на 2-а задна врата е глупост. Загуба на функционалност с единствена цел да сме по-различни ;/ Иначе на визия е добре и дано с тези двигатели не е толкова спънат.
  • #2
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    i30 бил с независимо задно окачване. Още Accent от 1993 е с независимо окачване. За сравнение, Опела Астра, която сега заменят, но продават останали бройки, е с полунезависимо задно окачване.
  • #1
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Много ми харесва....... Като компоктност, визия, и пропорции....... Много държи цена, която е доста от възможностите ми!!