IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Продажбите в Европа нараснаха рекордно

2016 ще се окаже най-успешната от десет години насам

Продажбите в Европа нараснаха рекордно

Продажбите на нови автомобили в Европа са се увеличили с 6,8% в сравнение с 2015 година и достигнаха рекордни нива, непознати на дилърите от 2007 година насам. 

Продажбите в Европа нараснаха рекордно

Анализаторите на пазара отбелязват, че това се случва въпреки неяснотите пред световната икономика и последиците от Брекзит. 

 

Лондонската компания JATO Dynamics обяви, че от началото на годината досега в Европа са продадени 13 937 339 нови коли, като 1 184 140 са продажбите през ноември. Само за ноември увеличението спрямо 2015 е 5%. 

 

Въпреки Дизелгейт Volkswagen остава най-големият автомобилен производител в Европа. Германският гигант държи 24,56% от продажбите в Европа, което е спад с 0,28% в сравнение с миналата година. 

 

Второто място е за Renault-Nissan с 14,1% и ръст на продажбите с 0,72%. Петото място в общото подреждане заема Daimler, като германската компания отчита най-голям ръст на продажбите – 0,83%. В същото време мястото си в Топ 3 запазва PSA Group, но със спад с 1,19%. 

 

SUV сегментът отново расте най-бързо – 316 278 продажби през ноември, което е ръст с 16,1% спрямо ноември 2015. А общо продажбите на SUV модели заемат 26,7% от европейския пазар. 

 

Анализаторите на пазара в Европа са оптимисти за 2017 като очакват продажбите да продължат да растат, като единственото изключение се очаква да е Великобритания, където може да има поскъпване на новите коли и възможен спад на продажбите.

Тагове: volkswagen renault suv psa
0 от 500
  • #6
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Младене, насищане на пазара с това европейско качество трудно може да има. Европейските коли се чупят на поразия. Хората им писва, обаче нали са си шовинисчета си купуват пак европейско и така до следващата кола. Абе системата е, че нямат сметка да се правят здрави коли. Трябва да се купуват нови и оборота да върви. Не е като едно време с една Жигула, Лада или Москвич да изкараш 20-30г. Няма ги онези коли, които бяха здрави и дурако устойчиви.но и дори нещо да се счупеше можеше сам да го оправиш
  • #5
    6 rate up comment 4 rate down comment
    манипулации ( преди 7 години )
    Как само се подчертава,че ФВ губи 0.28% от дела си миналара год.,но пропускат да кажат,че са увеличили с над 1.5% спрямо дела си на същия този пазар от преди 6 месеца.Ако тенденцията се запази,след само 6 мес.делът на ФВ ще надмине абсолютния си рекорд от пазарен дял в Европа.
  • #4
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Балона се надуува .. ( преди 7 години )
    надууува, надууува! ПУК!!
  • #3
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Пропаганда.Трябва да папкат "журналистите"!
  • #2
    20 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Въпреки Дизелгейт Volkswagen остава най-големият автомобилен производител в Европа. Германският гигант държи 24,56% от продажбите в Европа
  • #1
    17 rate up comment 25 rate down comment
    Дошо ( преди 7 години )
    Айде коментирайте бе калтаци! VW UBER ALLES! ! !