IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes-AMG GT R се оказа по-евтин от Porsche 911 Turbo

Разликата между двете коли от Щутгарт е близо 10 000 евро

Mercedes-AMG GT R се оказа по-евтин от Porsche 911 Turbo
Mercedes-AMG публикуваха германската ценова листа за три нови модела в разрастващото се GT семейство в тяхната гама. И трите коли могат да бъдат поръчани от днес. Най-достъпният от тях е вариантът GT Roadster, който ще започва от 129 180 евро, докато по-горещата версия GT C Roadster ще стартира от 160 650 евро. Върховият вариант с добавка R към името ще се предлага само като Coupe и цените му в Германия ще започват от 165 410 евро, което ще го направи с 9300 евро по-евтин от Porsche 911 Turbo. В същото време, новият Mercedes е с 590 евро по-евтин от Audi R8.

Mercedes-AMG GT R се оказа по-евтин от Porsche 911 Turbo
 
И докато конкурентите му от Щутгарт и Инголщад са обикновени производствени версии, официални лица от високите етажи на Mercedes-AMG подсказаха, че GT R Coupe ще се произведе в лимитирана серия от 2000 бройки, превръщайки се в ексклузивен автомобил. От Mercedes очакват много от бъдещите собственици на колата да я карат безмилостно на писта.
 
Буквата „R” стои най-високо в йерархията на GT гамата на Mercedes-AMG, но в бъдеще това може да се промени, разкри по-рано през деня шефът на AMG Тобиас Мьоерс, уточнявайки, че той и екипът му продължават да обмислят Black Series версия на колата.

Mercedes-AMG GT R се оказа по-евтин от Porsche 911 Turbo
 
Междувременно, AMG GT R Coupe ще пристигне в дилърствата на Mercedes през пролетта. Тежащата 1554 кг машина е способна на ускорение от 0 до 100 км/ч за 3.5 секунди, а максималната скорост достига 318 км/ч. За това е виновен 4.0-литров туин-турбо V8 двигател с 577 к.с. и 699 Нм максимален въртящ момент.

Със своите задни завиващи колела, карбонови предни калници и гигантското задно крило, AMG GT R Coupe е най-близкото нещо до улична версия на състезателното AMG GT3. Това е единственият Mercedes, който се предлага с характерната зелена разцветка „Green Hell Magno” и може да бъде разпознат по радиаторната решетка AMG Panamericana, вдъхновена от споменатия по-горе състезателен автомобил. 

Снимки: Mercedes-AMG

0 от 500
  • #2
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Мерцедеса е доста по-добър от трошките на СОЦваген.И Трошето и Алудито са много класи под него.Смешно е, че са по-скъпи.
  • #1
    17 rate up comment 2 rate down comment
    МХ ( преди 9 години )
    Тая кола е страхотна и може би е най добрата спортна машина на Мерцедес за всички времена! 100% във бъдеще след 30-40г. ще е абсолютна класика и ще си повиши цената. Като се има предвид че скоро такива коли няма да могат да се произвеждат заради новите екологични норми.