IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Land Rover Defender/Ленд Роувър Дифендър

+ Може да се ползва при почти всякакви условия и терени, много висока товароносимост, лесен за управление, ниска загуба на себестойност. - Лошо качество на изработката, податлив на технически проблеми, липса на почти всякаква екипировка и системи за сигурност, функционални недостатъци.

Land Rover Defender/Ленд Роувър Дифендър
История на модела

юни 1948 – старт на производството на първата серия Ленд Роувър . Следват серия 2 и 3.
юли 1983 – смяна на модела, поява на Ленд Роувър Дифендър
юни 1996 – 2,5 л. TDI двигател, 83 kW / 113 к.с.
декември 1998 - начало производството на Td5, 5-цилиндров турбодизелов двигател с директно впръскване на горивото, 90 kW/ 122 к.с.
октомври 2002 – модификации на моделите, предлагат се вече електрическо отваряне и затваряне на прозорците, централно заключване.

От спартанската скромност до супер лукса. Ленд Роувърът е подходящ избор за всеки фен на 4Х4 



Ленд Роувър Дифендър или докъде се простира дързостта и къде започва мазохизмът. Едно е ясно: шофьрите на Дифендър трябва да могат да понасят страдания.

Колкото по-модерни стават останалите марки автомобили, толкова по-голям става интересът към Дифендъра, както се нарича от 1983 г. класическият Ленд Роувър. Каква е тайната на неговото очарование: липсва програма за електронна стабилност (ESP), няма еърбег, липсва електрическо отваряне и затваряне на прозорците, до 2002 г. не бе познато и централното заключване. Все пак можете да си поръчате ABS, откакто съществува Тd5 и при възможност за теглене на товари до 3,5 т. това си е препоръчително. Що се отнася до Тd5, при него мненията са разделени, но е ясно че 4-цилиндровият TDI двигател е по-хармоничен, харчи по-малко бензин и не се задъхва, поради пищните форми на всъдехода, когато е на терена. Обаче ангренажният ремък понякога носи проблеми. При Дифендъра така или иначе все нещо е развалено или недобре уплатнено като каросерията или скоростите. Това си е може би част от неговия специфичен характер.

Разумен избор е, ако може въобще да се формулира така, единствено моделът с 5 врати Station Wagon, но удоволствие може да ви достави и Дифендър Софттоп.

Най-често срещани повреди

Двигател: Неуплатнени места, масло в контролната система на двигателя ( Тd5), скъсани ангренажни ремъци, дефектни помпи за впръскване на горивото ( TDI).
Скорости : скоростната кутия дефектира, респ. недобре уплътнена, карданът вдига доста шум.
Каросерия: ръжда по стоманените части, корозия между алуминиевите и ламаринените части (след 1988 г.), поява на вода на най-различни места.

Ако имате опит с Defender коментирайте съдържанието на публикацията!
0 от 500