IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Land Rover Defender/Ленд Роувър Дифендър

+ Може да се ползва при почти всякакви условия и терени, много висока товароносимост, лесен за управление, ниска загуба на себестойност. - Лошо качество на изработката, податлив на технически проблеми, липса на почти всякаква екипировка и системи за сигурност, функционални недостатъци.

Land Rover Defender/Ленд Роувър Дифендър
История на модела

юни 1948 – старт на производството на първата серия Ленд Роувър . Следват серия 2 и 3.
юли 1983 – смяна на модела, поява на Ленд Роувър Дифендър
юни 1996 – 2,5 л. TDI двигател, 83 kW / 113 к.с.
декември 1998 - начало производството на Td5, 5-цилиндров турбодизелов двигател с директно впръскване на горивото, 90 kW/ 122 к.с.
октомври 2002 – модификации на моделите, предлагат се вече електрическо отваряне и затваряне на прозорците, централно заключване.

От спартанската скромност до супер лукса. Ленд Роувърът е подходящ избор за всеки фен на 4Х4 



Ленд Роувър Дифендър или докъде се простира дързостта и къде започва мазохизмът. Едно е ясно: шофьрите на Дифендър трябва да могат да понасят страдания.

Колкото по-модерни стават останалите марки автомобили, толкова по-голям става интересът към Дифендъра, както се нарича от 1983 г. класическият Ленд Роувър. Каква е тайната на неговото очарование: липсва програма за електронна стабилност (ESP), няма еърбег, липсва електрическо отваряне и затваряне на прозорците, до 2002 г. не бе познато и централното заключване. Все пак можете да си поръчате ABS, откакто съществува Тd5 и при възможност за теглене на товари до 3,5 т. това си е препоръчително. Що се отнася до Тd5, при него мненията са разделени, но е ясно че 4-цилиндровият TDI двигател е по-хармоничен, харчи по-малко бензин и не се задъхва, поради пищните форми на всъдехода, когато е на терена. Обаче ангренажният ремък понякога носи проблеми. При Дифендъра така или иначе все нещо е развалено или недобре уплатнено като каросерията или скоростите. Това си е може би част от неговия специфичен характер.

Разумен избор е, ако може въобще да се формулира така, единствено моделът с 5 врати Station Wagon, но удоволствие може да ви достави и Дифендър Софттоп.

Най-често срещани повреди

Двигател: Неуплатнени места, масло в контролната система на двигателя ( Тd5), скъсани ангренажни ремъци, дефектни помпи за впръскване на горивото ( TDI).
Скорости : скоростната кутия дефектира, респ. недобре уплътнена, карданът вдига доста шум.
Каросерия: ръжда по стоманените части, корозия между алуминиевите и ламаринените части (след 1988 г.), поява на вода на най-различни места.

Ако имате опит с Defender коментирайте съдържанието на публикацията!
0 от 500
  • #11
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Чичо Хаджи Христо ( преди 10 години )
    Дифендърът е една чудесна играчка за големи момчета - комплект лего за възрастни. Техническите му проблеми само амбицират да го направиш още и още по-як!Аз имам такова чудо и не бих го заменил. Може да имам още джипове, но моят Носорогът е част от самия мен.Пожелавам на всеки мъж такава незаменима играчка!
  • #10
    0 rate up comment 3 rate down comment
    ремък ( преди 11 години )
    'Обаче ангренажният ремък понякога носи проблеми' - изключитено професионално, аргументирано и конкретно твърдение :-)
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    rusev ( преди 13 години )
    Истината ш горното писание не надвишава 12%.ТД5 е вече признат за най-добрия дизел правен някога за офроуд.А каросерията е такава, защотоп няма друга такава която да е по-лека и по-здрава.
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    водач на дифендер ( преди 15 години )
    Мако е тясно на шофьора от към вратата и в купето е шумно иначе върви на всякъде
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Olimpiq ( преди 15 години )
    Moga samo da vi kaja,4e tva koeto ste napisali za defender-a sa ne do tam verni ne6ta.Karal sam takav djip 2006 godina s 4 vrati v Angliq dosta mili s nego i ne e imal dori edin nedostatak.Ima kusi skorosti tva e normalno,kato natisnesh pedala na gazta rqzko se zamislq,no sled tova se otvarq turbinata i se iztrelva.Ma6ina s takiva razmeri i masa dvigatelq e kato 4asovnik.6tom cenata mu v Angliq e kato edin ML zna4i e dobar.tova e ot men blagodarq vi!
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    зрител ( преди 15 години )
    Не знам колко са некачествени, но и в момента 75% от произведените (от самото начало до сега)Дифендъри са в движение. Това е официална статистика
  • #5
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ne govorete gluposti tozi jip e na 2 mqsto po prohodimost ot vsichki jipove samo hammar-a e pred nego, az pone sam se vozil celi 2 godini v takuv jip vseki den , takava mi beshe rabotata, i znam che tva ne priznava nishtooo tva e super prohodim jip,minaval sam prez takiva mesta che choveshki krak ne moje da stapne, a tazi mashina si perdashe bez probelmi taka che ne mi govorete che za nishto ne staval, saglasen sam che nqma nikakuv comfort no vse pak tova e jip za prohodimost ne za patuvania po magistrala.prosto si nqmate na predstava.. prez kakvi tereni moje da mine tozi jip.. az pone sam bil svidetel na tova!
  • #4
    3 rate up comment 1 rate down comment
    velio ( преди 16 години )
    Цитат "Що се отнася до Тd5, при него мненията са разделени, но е ясно че 4-цилиндровият TDI двигател е по-хармоничен, харчи по-малко бензин"TDI е дизелов двигател. Научете нещичко. Дифендърът е фантастична машина.
  • #3
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    пълна лудница е тва.няма да ходя за хляб с нея ама доставя нечовешко удоволствие.Един приятел имаше дискавъри и беше болница,представям си го тва...
  • #2
    3 rate up comment 1 rate down comment
    lokki ( преди 16 години )
    наистина много странна машина , пълна е стехнически недоразумения , но извън пътя е наистина добра, стига да не се използва за състезания .Четири цилиндровия двигател наистина е за предпочитане.Който е решил да кара ЛендРоувър трябва да е подготвен за неприятни изненади от страна на корозията по купето , стоманените части нямат никаква обработка ,а алуминият въпреки че не ръждясва също корозира.В България цените на резервните части са космически , но ако успеете да ги поръчата от някой интернет магазин от Англия там горедолу са на цената на тези за москвич тук