Групата PSA обяви, че официалната премиера на новия Peugeot 207 ще бъде идната седмица. Първият автомобилен салон на който 207 ще участва е този в Женева през март. Задачата пред новия компактен модел на Пежо е доста трудна.
От една страна ситуацията на пазарите по света е доста трудна и продажбите на нови автомобили стагнират. В самата Франция продажбите обаче растат, макар и бавно. Предварителните данни за 2005 са за ръст от около 3%, а прогнозата за 2006 е за ръст от около 2%. От друга страна наследството на Пежо 206 е доста висока летва за преодоляване. През последните години това е един от хитовите модели в класа на малките автомобили с високи продажби и голяма популярност, особено в Европа. От трета страна конкуренцията в този клас, в който е и новото Пежо 207, е изключително силна. Тук е колата на годината, новото поколение на Рено Клио, тук са Фолксваген Поло, Форд Фиеста, Ситроен С3, Опел Корса и новият Фиат Пунто, както и редица японски и южнокорейски модели. Наред с всички тези обичани и популярни модели новото Пежо ще има и собствена конкуренция в лицето на предходния модел 206, който ще продължи да се произвежда успоредно с новия. В началото Пежо 207 ще се произвежда в завода на фирмата в Поаси, а след известно време производството ще бъде пренесено в словашкия завод в Търнава.
Производството в Словакия трябва да достигне капацитет от 300 000 автомобили годишно и за целта PSA ще инвестира там още 350 милиона евро. Производството в Търнава трябва да започне към края на тази година. Най-интересният от двигателите на Пежо 207 е този с обем 1.6 литра, разработен заедно с БМВ. Той е от типа Valvetronic и има максимална мощност от 115 к.с. и максимален въртящ момент от 160 Nm при 4250 об/мин. Пежо 207 с новия двигател обаче ще се появи по-късно. Продажбите през идните месеци ще започнат с познатите двигатели на PSA. Базисният бензинов двигател ще бъде с обем 1.4 и 75 к.с. Следва вариант на 1.4 с 16 клапана и 90 к.с. и 1.6 16 V със 110 к.с. Дизеловите двигатели са познатите common-rail от типа HDI с обем 1.4 литра и мощност от 70 к.с., 1.6 литра с мощност 90 к.с. и същият обем но с мощност 110 к.с. Интересна новост е шестстепенната скоростна кутия Компакт пилот (MCP), която ще се монтира като екстра. Скоростите ще могат да се сменят както от волана, така и по класически начин със скоростен лост.