IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е новото всъдеходно комби на Volvo

V90 Cross Country излиза на пазара тази есен

Това е новото всъдеходно комби на Volvo

Volvo няма да участва на предстоящия салон в Париж, но използва интернет пространството за премиерата на своя най-нов авантюристичен автомобил. Това е всъдеходното комби V90 Cross Country, което ще се появи на пазарите по-късно тази година.
Това е новото всъдеходно комби на Volvo
Volvo V90 Cross Country е базиран на комбито V90 и използва новата платформа SPA (Scalable Product Architecture) на производителя. Основните разлики спрямо стандартното комби са съсредоточени в дизайна и окачването. Шасито е повдигнато с цели 65 мм, като предлага просвет от водещите в сегмента 218 мм. За сравнение при Audi A6 Allroad този показател е 185 мм.

Що се отнася до дизайна, новият V90 Cross Country запазва елегантните линии на донора си, като демонстрира обичайните за всъдеходен автомобил компоненти. Виждат се предпазители на калниците, различни брони с допълнителни защитни компоненти, уголемени прагове, уникални джанти, както и означения "Cross Country".

Салонът изглежда е останал непроменен в сравнение с този на Volvo V90, като залага на луксозни материали, модерни технологии и висок комфорт.

Към момента от Volvo не разкриват никакви конкретни данни за техническите характеристики на всъдеходния V90. В прессъобщението се посочва единствено, че моделът е тестван на едни от най-свирепите места на планетата - от секретните изпитателни съоръжения в мразовития север на Швеция, където температурите редовно достигат -40 градуса по Целзий до изгарящите пустини на Аризона.

Можем да очакваме, че всъдеходното комби ще получи същите агрегати, с които вече се предлага Volvo V90. Това са 4-цилиндрови двигатели от семейството Drive-E. Те имат обем от 2,0-литра, като бензиновите развиват 254 и 320 к.с., а дизелите - 190 и 235 к.с.

Производството на V90 Cross Country е предвидено да започне тази есен в завода на компанията в Торсланда, Швеция. Повече подробности очаквайте през идните седмици.

Тагове: volvo v90 cross country
0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    само балък може да си купи волво посредственна марка и не случайно фалираха и китайците ги купиха а новите им автомобили са още по зле
  • #9
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 8 години )
    Вие хубаво плюете по Volvo, но брат ми взе преди 4,5 години 5 годишно Volvo XC70. До момента сме сменили задни амортисьори и е ремонтиран стартера. Говорим за около 1500 лева всичко. Колата беше на 80-90 000 км., той и навъртя за 4,5 години още толкова. На мен лично не са ми удобни седалките, малки са ми. Но пък забележки по колата като цяло няма. Върви добре, височка е, 4х4, даже можеш да спиш вътре, ако свалиш задната седалка. Само разходът на гориво не е от най-ниските за класа си.
  • #8
    0 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    от волво ако знаят колко са зле в очите на хората ще сложат катинари на заводите си и в тайгата и да си гледат еленчетата
  • #7
    2 rate up comment 17 rate down comment
    Край ( преди 8 години )
    Като за китайска кола бива - джипката им е по-грозна. Цените им обаче шведски и след две-три години като разбере на какво е седнал глупчото стават народни - айде в Дупница.
  • #6
    12 rate up comment 4 rate down comment
    thebrainless ( преди 8 години )
    Mайко мила, V90 CC сравняваш с пасат и шкода, ако искаш го сравни и с дачия - още по-евтино?Имам наблюдения от пневматичното окачване на ауди оулроуд и супер изнервящо как бие, като влезе гумата в дупка, все едно някой набива с огромен чук. Отделно никъде не се споменава какво е окачването.
  • #5
    4 rate up comment 11 rate down comment
    До по-долния ( преди 8 години )
    Ами климбучкат се джипките по завоите, особено тия с големите клиренси! За това хората са измислили хидро-пневматичното окачване, та като искаш голям клиренс го имаш за пресечените местности, ако си на асфалт си с малък. А това е задължително когато иде реч за комби с повишена проходимост, още повече с премиум претенции!Иначе Шкода Скоут или Пасат Алтрак са налични на половин цена, че и по-малко.
  • #4
    17 rate up comment 1 rate down comment
    нововнос ( преди 8 години )
    Страхотни автомобили, но за съжаление адски скъпи.
  • #3
    20 rate up comment 4 rate down comment
    до тва е, ама... ( преди 8 години )
    А как мислиш джиповете които имат постоянен клиренс от 20 + см не се "климбучкат" по завоЙте... това сигурно е някаква извънземна сила... или просто обикновенна гравитация и хората са изчислили кое как и колко е нужно... понеже те са автомобилни инженери учили в места където се научава човек на нещо не като тукашните "университети" където за 3к лв взимаш диплома... примерно....
  • #2
    5 rate up comment 12 rate down comment
    тва е, ама ... ( преди 8 години )
    ако тоя клиренс от 21,8см е постоянен а не регулируем, това комби яко ще се климбучка по завоите.а липсата на шестаци вече преглътнахме...
  • #1
    27 rate up comment 3 rate down comment
    thebrainless ( преди 8 години )
    Ето това е колата! Надявам се някой ден да е моя :)