Вие хубаво плюете по Volvo, но брат ми взе преди 4,5 години 5 годишно Volvo XC70. До момента сме сменили задни амортисьори и е ремонтиран стартера. Говорим за около 1500 лева всичко. Колата беше на 80-90 000 км., той и навъртя за 4,5 години още толкова. На мен лично не са ми удобни седалките, малки са ми. Но пък забележки по колата като цяло няма. Върви добре, височка е, 4х4, даже можеш да спиш вътре, ако свалиш задната седалка. Само разходът на гориво не е от най-ниските за класа си.
Като за китайска кола бива - джипката им е по-грозна. Цените им обаче шведски и след две-три години като разбере на какво е седнал глупчото стават народни - айде в Дупница.
Mайко мила, V90 CC сравняваш с пасат и шкода, ако искаш го сравни и с дачия - още по-евтино?Имам наблюдения от пневматичното окачване на ауди оулроуд и супер изнервящо как бие, като влезе гумата в дупка, все едно някой набива с огромен чук. Отделно никъде не се споменава какво е окачването.
Ами климбучкат се джипките по завоите, особено тия с големите клиренси! За това хората са измислили хидро-пневматичното окачване, та като искаш голям клиренс го имаш за пресечените местности, ако си на асфалт си с малък. А това е задължително когато иде реч за комби с повишена проходимост, още повече с премиум претенции!Иначе Шкода Скоут или Пасат Алтрак са налични на половин цена, че и по-малко.
А как мислиш джиповете които имат постоянен клиренс от 20 + см не се "климбучкат" по завоЙте... това сигурно е някаква извънземна сила... или просто обикновенна гравитация и хората са изчислили кое как и колко е нужно... понеже те са автомобилни инженери учили в места където се научава човек на нещо не като тукашните "университети" където за 3к лв взимаш диплома... примерно....