IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-новият брутален кабриолет на Mercedes-AMG

Германците разкриха GT Roadster и GT C Roadster преди Париж

Най-новият брутален кабриолет на Mercedes-AMG

Суперавтомобилът на Mercedes-AMG вече е наличен и като кабриолет. Германците разкриха първите официални снимки и информация за своя GT Roadster, чиято публична премиера ще се състои след броени дни в Париж.
Най-новият брутален кабриолет на Mercedes-AMG
Роудстърът предлага две версии - GT Roadster и GT C Roadster, като втората е концентрирана в спорта и заема редица компоненти от върховия модел AMG GT R. Откритият GT C е оборудван със задния завиващ мост на купето AMG GT R, като демонстрира също диференциал с електронна блокировка и разширени следи.

Mercedes-AMG GT C Roadster използва познатия 4,0-литров V8 двигател, който генерира мощност от 550 к.с. и 680 Нм максимален въртящ момент, наличен при едва 1900 об/мин. Това позволява на върховия кабриолет да развива 100 км/час за 3,7 сек. и да постига максимални 315 км/час.

По-умереният Mercedes-AMG GT Roadster също използва 4,0-литров V8 двигател, но настроен да генерира 469 к.с. и 630 Нм. Ускорението 0-100 км/час тук отнема точно 4,0 секунди, а максималната скорост е ограничена на 300 км/час.

И при двата модела трансмисията е автоматична със седем степени и два съединителя, като има променени предавателни числа и предлага режим "Race".

Новите GT Roadster и GT C Roadster разполагат с мек сгъваем покрив, който работи при скорост до 50 км/час. Той се предлага в три различни цвята - черен, червен или бежов, като е изработен от леки и здрави материали - магнезий, стомана и алуминий. Предлаганите за екстериора цветове за 11, а за интериора - 10.

Още подробности ще бъдат разкрити по време на премиерата в Париж.

0 от 500
  • #10
    2 rate up comment 2 rate down comment
    nikex ( преди 8 години )
    Тия нали ги съдиха и им бяха забранили да слагат духалки зад врата в седалките?
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хм и на думата ДуХа ли има цензура?
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Всичко много хубаво ама защо бе? Защо сте нацвъкали толкова много духалки на централната конзола? Няма нужда от толкова духалки, още повече, че ако имаш такава кола, все ще има коя да ти духа в колата.
  • #7
    3 rate up comment 4 rate down comment
    RRE435i ( преди 8 години )
    Nali ne i4akva6 da ti dam instagrama si pred vsi4ki.Dai niakakav van6en 4at i 6te ti dam da me sledva6
  • #6
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Аз пък не разбирам защо ви е толкова трудно да вярвате на РРЕ за колите му.Те са на стойност мах.200 бона.Познават много хора с по скъпи коли.А пак и той е доста последователен Ако льжеше щеше поне 1 път да се обарка
  • #5
    15 rate up comment 2 rate down comment
    21314 ( преди 8 години )
    рре не мога да развера защо постоянно коментираш за коли които си виждал само на картинка
  • #4
    24 rate up comment 1 rate down comment
    zoom in ( преди 8 години )
    Изключително красиво кабрио - агресивна решетка, огромен преден капак, профилът е супер динамичен. Едновременно има нещо аристократично ретро и същевременно много модерно.За двигателите е безсмислено да коментираме.Жалко само, че мерцедесите у нас се карат от най-вече от отрепките в обществото.
  • #3
    6 rate up comment 17 rate down comment
    RRE435i ( преди 8 години )
    Oba4e e iasno 4e za kabrio triabva kosa.A toyotodjiite sa dosta orediali na gornia etaj
  • #2
    4 rate up comment 15 rate down comment
    RRE435i ( преди 8 години )
    Palen zviar.Ot kakto karam kabrio moga da kaja 4e niama takav kef.Osobeno ako viatara v kosite e saprovoden s zlove6t saundtrack ot auspuha.Izjiviabaneto e dvoino
  • #1
    5 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    задницата е 1:1 с порше......толкова ли нямат дизайнери да измислят нещо оригинално за този култов автомобил?