Известната с производството на суперколи в малък тираж компания Pagani обяви сервизна акция, която ще засегне 32 бройки от новото купе Huayra. Причина за нея са въздушните възглавници, при които бе открит сериозен проблем.
Всички собственици на Pagani Huayra, чиито автомобили са построени през периода от 21 април 2014 до 29 юли 2016 г., ще бъдат принудени да посетят сервизите на фирмата. Производителят съобщава, че въздушната възглавница от страната на шофьора не е закрепена както трябва.
Нещо повече – оказва се, че еърбегът не само, че не защитава водача, но може и да го нарани, след като се задейства. От Pagani са категорични, че до момента не е регистриран подобен случай, но в компанията са длъжни да вземат всички предпазни мерки.
Проблемът е бил открит на 28 юни по време на специални тестове за контрола на качеството. На тестовата машина въздушната възглавница се е отворила както трябва, но след допълнителен оглед инженерите на Pagani са установили сериозни увреждания по кормилото на автомобила. И са решили, че трябва да бъде променена системата за закрепване на еърбега. Ремонтът ще отнеме около час и ще бъде за сметка на компанията.
Суперколата Pagani Huayra е оборудвана с 6,0-литров V12 двигател, производство на Mercedes-Benz. Той развива мощност от 720 к.с. Годишно компанията продава по 15 бройки от купето, почти изцяло на пазара в САЩ. Всеки един от автомобилите струва минимум 1,4 млн. долара.
Снимка: Pagani

