IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

A5 Sportback и S5 Sportback преди Париж

Audi представи официално новото поколение на купето с четири врати

A5 Sportback и S5 Sportback преди Париж

След като в началото на лятото видяхме новото поколение на моделите A5 и S5, сега германската марка Audi представи и версиите Sportback. Двете модификации на спортното купе с четири врати - стандартната A5 Sportback и спортната S5 Sportback, ще имат публична премиера в края на месеца по време на автосалона в Париж.
A5 Sportback и S5 Sportback преди Париж
Дизайнът на новите A5 Sportback и S5 Sportback е силно повлиян от този на купето, като не блести с нещо футуристично или неочаквано. Двете машини са изпълнени в типичния стил на марката, демонстрирайки технологични и модерни, но същевременно сдържани и стилни форми.

В оборудването на новите A5 Sportback и S5 Sportback вече влизат светодиодни матрични фарове, цифров панел Virtual Cockpit с 12,3-инчов сензорен дисплей, мултимедиен комплекс MMI със 7- или 8,3-инчов дисплей на конзолата, който поддържа системите Apple Car Play и Android Auto. Благодарение на това някои от функциите на автомобила (като централното заключване, например) могат да се управляват от смартфон.

Срещу доплащате клиентът получава безжично зарядно за смартфон и аудиосистема Bang&Olufsen, система за следене на лентата на движение и на мъртвите зони, камера за разпознаване на пътните знаци и много други.

Любопитна екстра при двата нови модела е системата автопилот, която е снабдена с функция за спиране и потегляне. Това позволява на водача да се "закачи" за движещата се отпред кола и да остави спирането и потеглянето на системите на автомобила. Екстрата работи при скорост до 65 км/час.

A5 Sportback и S5 Sportback са изцяло ново поколение, като са изградени на новата платформа MLB, която бе използвана за седана и комбито A4, както и за вече споменатите А5 и S5. Това е позволило увеличаване на междуосието от 2764 мм до 2824 мм, което предоставя допълнително пространство за возещите се на задната седалка в автомобила. Увеличен е и обемът на багажника - до 480 литра, докато общата маса на автомобила е редуцирана със средно 85 кг.

Задвижващите агрегати са аналогични с тези при купето A5 и S5. Това са бензинови TFSI и дизелови TDI двигатели, както и TFSI g-tron агрегат, пригоден да работи с метан.

Моторите на A5 Sportback развиват между 170 и 286 к.с., като от Audi уточняват, че те са със 17% по-мощни от предшествениците си, като в същото време изразходват с 22% по-малко гориво. Те се комбинират с 6-степенна механична скоростна кутия или със 7-степенна роботизирана трансмисия с 2 съединителя.

Изключение прави единствено най-мощната дизелова версия, за която е предвиден 8-степенен автомат ZF. С него е оборудвана и спортната модификация Audi S5 Sportback, която разчита на 3,0-литров бензинов турбомотор с 354 к.с. При нея ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,7 секунди, а средният разход на гориво е 7,3 л/100 км.

През 2017 г. компанията ще предложи и още по-бърза и мощна версия на модела – RS5 Sportback. Тя ще получи 3,0-литров туин-турбо V6 бензинов двигател, който ще развива мощност в порядъка на 450 к.с.

Цените на A5 Sportback в Германия започват от 37 800 евро, докато версията S5 Sportback има минимална цена от 62 500 евро. Публичната премиера на автомобилите ще се състои в Париж.

0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Booker ( преди 8 години )
    Най-грозния дизайн от немските бракми.Това е най-слабата премиум марка-АУДИ.Премиум,трябва да е здравина.А от Алуди по чупливи няма.
  • #17
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Lexus ne e premium ( преди 8 години )
    "Lexusa ne go vklu4vam za6toto ne e premium."Хахахахаххахахахахахаххахах - а Ауди със ръчни прозорци и тракащ дизелак е "премиум" нали ?
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Георги ( преди 8 години )
    Не съм съгласен, едната ми кола е точно N1, дейността на фирмата ни включва много транспорт и срещи с клиенти в страната и чужбина и нямам никакъв проблем с доказването. Имаме две мазди 6 и няколко други автомобила, който са регистрирани без проблем като N1. Разбира се, ако го регистрираш на ОДД с нулева дейност и искаш да възстановяваш, а не прихващаш ДДС идват проблемите. Иначе имаш 6лв данък, ползваш ДДС за гуми и консумативи, пътните листове ги водя и без това.
  • #15
    3 rate up comment 2 rate down comment
    фермера ( преди 8 години )
    Опитът ми със сертификата N1 показа че в начания етап приспадаш едни пари който ти изглеждат доста.Във времето на експлоатация със воденето на пътна книжка,внасяне на 105данък на горивото и резервните части и консумативи,след 200к километра си платил половината от парите.Отделно при ревизия трябва да докажеш че имаш нужда от точно тази кола,да минаваш на преглед всяка година и ако ходиш в Турция чакаш на товарния терминал.Пожелавам успех на Георги при срещата с данъчните :)
  • #14
    9 rate up comment 7 rate down comment
    RRE435i ( преди 8 години )
    Kolega tova A5 vob6te ne e stoialo kato izbor pred men.Parvo za6toto tarseh premium hard top cabriolet s 4 mesta i sas zadno i vtoro za6toto v semeistvoto imame dosta audita i iskah da probvam ne6to novo.Taka variantite biaha BMW 4 ili BMW 4.Lexusa ne go vklu4vam za6toto ne e premium.A Mercedes imat samo dvumesten hard top
  • #13
    20 rate up comment 1 rate down comment
    Георги ( преди 8 години )
    Като чета коментарите тук оставам с две впечатления: целият форум кара само коли на стойност над 100 000 лв и супер е напатил от калпави чисто нови Аудита. Второ: пълно е във форума с инжИнери, които работят в автомобилната бг индустрия, която на година изкарва милиони коли, много по-качествени от Ауди. Аз Ауди не харесвам, ама айде малко по-скромно с присъдите.
  • #12
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И в Смолян също ще се съберем. Поздрави на феновете на най- великата автомобилна марка!
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    do RRE ( преди 8 години )
    Koe predpo4ita6 tova ili tvoeto bmw 4
  • #10
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Довечера се събираме Ауди клуб- Варна по повод добрата новина.
  • #9
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    За незапознатите относно интериора с голямата духалка, ето от къде идва:http://s1.cdn.autoevolution.com/images/gallery/AUDI-100--C2--1510_3.jpeg