Toyota бе критикувана многократно за сравнително ниската мощност на спортното купе GT86. Именно затова редица тунинг компании се заеха с разработката на силови пакети за модела. Една от тях е австралийската StreetFX, която подготви нещо наистина специално.
Интересен факт, е че тунерите са стартирали тунинговането с оригиналния 2,0-литров мотор на Toyota GT86, но в крайна сметка са се спрели на двигателя на Nissan GT-R.
Първоначално австралийците са поставили двойно турбо на 4-цилиндровия боксер, като са постигнали внушителната мощност от 545 к.с.
След това обаче се появила идея за дори по-брутална доработка. Тя включвала именно двигателят на Годзила. Той също генерира около 550 к.с., но StreetFX са успели да изцедят близо двойно повече - точно 1000 к.с.
За целта специалистите са увеличили обема на V6 мотора до 4,1 литра, като са му поставили и турбо системата GT1000 на HKS.
За да поберат почти двойно по-големия агрегат в коша на GT86, тунерите са премахнали предния диференциал, като са оставили колата със задно предаване. Използвали са конструирана специално за автомобила трансмисия, както и заден диференциал от Ford Mustang.
Австралийците не съобщават цената на доработката. Не е ясно също така дали моделът им е пистов или разполага с разрешение за движение по обществените пътища. Със сигурност обаче това е една от най-бързите GT86 в света.