IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Unimog тръгна по релси

Тежкият всъдеход на Mercedes-Benz може да тегли товар с тегло до 1000 тона

Unimog тръгна по релси

Unimog тръгна по релси
Mercedes-Benz
Unimog е добре доказан във времето тежък всъдеход, който има много широко приложение - противопожарна кола, влекач, автомобил за справяне с природни бедствия, кемпер за тежки терени и много други. Най-новата версия на камиона е подготвена за движение по релси. Премиерата й се състоя на специализираното изложение InnnoTrans в Германия.
Unimog тръгна по релси
Това съвсем не е първата ЖП-версия на
Unimog. Обновеният U 423 обаче се отличава с редица подобрения, като освен това е пригоден за железопътната инфраструктура на големи пазари като Китай и Русия. Моделът разполага също така със система за засичане и гасене на пожари, което го прави подходящ за използване при строеж или ремонт на железопътните тунели, се казва в информацията.
Unimog тръгна по релси
Основното приложение на новия
Unimog U 423 е поддръжка и ремонт на железопътната инфраструктура. Моделът може също така да изпълнява ролята на локомотив, който да тегли аварирали композиции. Всъдеходът разполага с хидравлична система, чрез която лесно може да бъде качен или свален от релсите.

Задвижването на модела е поверено на
5,1-литров турбодизел с 4 цилиндъра, който развива 231 к.с. и 900 Нм. Двигателят позволява теглене на товар с тегло до 1000 тона при различните версии. Максималната скорост на Unimog U 423 е 50 км/час. 

Още по темата:
Mercedes празнува 105 години от появата на първото 4х4 возило
Около света с Unimog
Unimog на Шварценегер срещу 208 000 евро

Тагове: unimog
0 от 500
  • #5
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Unimog е призната "супер корава и проходима" машина, да не кажа една от най-добрите. Произвежда се сигурно от над 30 години. Не защото е Мерцедес...защото няма "слабо място"...
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    thebrainless ( преди 7 години )
    Обновен и нов модел не са явно едно и също за теб, както и да е, Мерцедес ползват този модел и с такава функция със сигурност още в началото на 80-те, защото още тогава имах плакат със всички версии на унимог подредени един до друг в профил. Не разбирам къде ти е проблема в това, което съм казал?
  • #3
    2 rate up comment 6 rate down comment
    до: thebrainless ( преди 7 години )
    Ако беше чел статията, преди да пишеш глупости, щеше да разбереш, че не е нов модел, а е обновен модел U 423.Така, че когато кажеш къде е новия модел на Unimog ще ти кажа и къде е на ИФА.
  • #2
    11 rate up comment 4 rate down comment
    thebrainless ( преди 7 години )
    Мерцедес имат невероятно много версии с различно предназначение на тази база. Тук просто става въпрос за нов модел, а не иновация. Къде е новият модел на ИФА?
  • #1
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    То голяма работа са направили бе!На времето преди 89-та имаше камиони ИФА пригодени по същия начин да се движат по релси, да теглят вагони и най-вече ги ползваха при строеж на ЖП линии като слагаха отпред колелета с датчици, които мереха междуосието, наклони, виражи, криви на ЖП пътя. Ама нали е Мерцедес, значи е нещо страхотно, уникално и невероятно