IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Около света с Unimog

Младоженци си организираха меден месец за авантюристи

Около света с Unimog

Всеки има различна представа за най-добрия меден месец. Едни предпочитат луксозни дестинации, а други - луди приключения. Дженифър и Петер Глас са от втория тип младоженци, като вече година обикалят света със своя Unimog.
Около света с Unimog
Приключението на младоженците стартира през април 2013 година от Източна Европа. Маршрутът им продължава през Турция, скалистите терени на Анадола, пясъчните дюни на Иран и Персия, като предстои преодоляването на Непал, Тибет, Китай и Монголия.

Двойката обикаля света с един от най-доказаните спътници за подобни пътувания - Mercedes-Benz Unimog 1300 L. Германският офроудър разполага със всичко необходимо за целта - спалня, кухня и санитарен възел, като набавя енергия, чрез гориво и слънчеви панели.

"Ако има превозно средство, което може да ни отведе до края на света, това е Unimog", споделят младоженците в своя интернет блог.

Машината събира 540 литра дизелово гориво и 180 литра прясна вода, като тежи около 7 тона. Налични са блокажи на диференциалите, както и модерни системи, които превръщат пътуването по пресечени терени в удоволствие.
Около света с Unimog
Дженифър (36 г) и Петер (41 г) са нарекли своя автомобил Glaarkshouse, което представлява съчетание от фамилиите им - Глас и Паркс (моминското име на Дженифър), като е добавена и английската дума за къща - "house".

"За някои това може да е само камион, но за нас е дом", казват авантюристите.
Около света с Unimog
Около света с Unimog
Около света с Unimog
Двамата не са планували кога ще приключи пътуването им. Настоящата цел е Монголия. Приключението им може да следите на www.glaarkshouse.com.

Снимки: Glaarkhouse

Още по темата:
23-годишна екскурзия с Mercedes Benz G-Wagen

 

Тагове: unimog
0 от 500
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    хахаха ( преди 10 години )
    Абе вие *** и комплексарите всичко сте карали,возията му знае чак,леле майко.
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    RWD ( преди 10 години )
    В статията ясно пише, че машината събира 540 литра. Аман от скептици. Има много подобни авантюристи обикалящи света с автомобили и камиони. Със сигурност машината е модифицирана, за да се справя с дълги преходи.
  • #13
    8 rate up comment 5 rate down comment
    тракторист ( преди 10 години )
    А най-големия майтап е че резервоара му е 130 л. Ако предположим, че харчи 30/100 това са малко над 400 км. През местата, които минава това са смешни км. за да намери следващото място да зареди. Явно екипа на МБ се е движил след тях да ги снима и цистерната с гориво също. Абе цялата работа е зле скалъпена реклама, съшита с бели конци. Предполагам ще има наивници да повярват за медения месец и другите сладки приказки. Истината обаче е друга...
  • #12
    9 rate up comment 5 rate down comment
    тракторист ( преди 10 години )
    Unimog му дават разход 22,9/100 дизел, но когато е празен. Теглото му празен е 3600 кг. В случая е двойно тегло 7 т. и разхода на гориво в никакъв случай няма да е под 30/100. Това обаче не е всичко. Максималната му скорост е 91,5 км/ч, а от 0 до 80 се набира за 33,5 сек. Двигателя е 5958 куб.см. с впечатляващите 130 к.с. и само 480 Nm. Единствените екстри са серво и климатик. Цена гол като пушка над 100 000 евро. Возията на това чудо е отврат и на тези хора наистина трябва много да им платят МБ
  • #11
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Уличен дрифтър ( преди 10 години )
    Убеден съм, че ще успеят-щом Мерцедес осигурява хотелите,храната за път и цистерните с гориво край пустините и пущинаците-немска организация, няма лабаво :)
  • #10
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Ime ( преди 10 години )
    Абе то и техните колици не са харчели като този змей, нито цената им е била толкова висока. Иначе и аз пътувам с колело и палатка, ама с парите, дето струва само камиона мога да пътувам няколко години наред. Та не ми разправяй, че не било само до пари...
  • #9
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Karacho ( преди 10 години )
    В казармата на 131-та ,му даваха по норма 50л/100км с включени пресечени и лоши терени ,при общо тегло с оборудването 12т.но,никога не я е постигал -в повечето случай около 35-40л.без икономично каране.Старшината,редовно си пълнеше резервоара на колата от икономията на камиона,даже в повечето случай оставяхме и количество във бензиностанцията на поделението,просто нямаше къде да го събереме,ех ако имах в какво и къде да го събирам.........
  • #8
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Алекс ( преди 10 години )
    А от ГДР с "Трабант"-и влачещи четириместни каравани.
  • #7
    7 rate up comment 5 rate down comment
    нововнос ( преди 10 години )
    "Баси и кефа,с тая машина,е в краен случай става и със Зил-131 или Урал,само дето лочат повечко гориво"Малко повече от "повечко" харчат руските бензинови черни дупки. Зила е 60л/100км бензин. Унимога не знам колко харчи, но няма да е повече от 20-23 нафта на 100.
  • #6
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Karacho ( преди 10 години )
    Баси и кефа,с тая машина,е в краен случай става и със Зил-131 или Урал,само дето лочат повечко гориво!