IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият VW Crafter - наличен в стотици версии

Моделът се предлага с предно, задно или 4х4 задвижване, както и с различни височина и дължина

Новият VW Crafter - наличен в стотици версии

Volkswagen вдигна покривалото над новия Crafter, който загатна на няколко пъти с тийзър изображения. Бусът е напълно нов, като предлага стотици версии и изненадва с изключителна за сегмента аеродинамика.
Новият VW Crafter - наличен в стотици версии
Снимка: Volkswagen

Германската компания е известна с огромния избор от двигатели, версии и екстри, които предлага за своите леки автомобили. Такова разнообразие вече е налично и за най-новия продукт на лекотоварното подразделение на Volkswagen. Crafter може да бъде изпълнен в цели 864 различни модификации благодарение на големия избор от видове задвижване, двигатели, трансмисии, версии на кабината, оборудване и др.

Бусът предлага избор от три различни дължини на каросерията, три различни височини, четири двигателя, две трансмисии и три вида задвижване. Агрегатът е 2,0-литров TDI (EA 288Nutz), като покрива стандарта Евро6 и е наличен със 102, 122, 140 и 177 к.с. Трансмисиите са ръчна и автоматична, а задвижването може да бъде към предните, към задните или към четирите колела.

Към момента липсват подробности за динамиката и потреблението на новия Volkswagen Crafter, но можем да очакваме съществено подобрение спрямо предшественика - не само заради новите двигатели, а и заради оптимизираната аеродинамика. Коефициентът на челно съпротивление при модела е 0,33, което е водещо постижение за лекотоварен модел.

Съществено подобрение е направено също така по отношение на комфорта и безопасността. Те са обезпечени от редица технологии, сред които адаптивен автопилот, аварийна спирачна система, завиващи LED светлини, система за страничен вятър, системата подпомагаща тегленето на ремарке и др.

Напълно новият Crafter ще се произвежда в напълно нов завод. Той е позициониран във Варшава, Полша. Цените на буса ще бъдат обявени по-късно тази година, когато ще се състои и пазарната му премиера.

Тагове: volkswagen crafter
0 от 500
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Всъщност ( преди 8 години )
    ...това с Опелите е стара работа, а реално ръждясват с двеста Sprinter-ите.Що - не знам!
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ба! Туй по-убаво от лека кола!
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    кое е новото? ( преди 8 години )
    Какви са тия глупости бе хора,КАКВА Е ТАЯ : "СИСТЕМА ЗА СТРАНИЧЕН ВЯТЪР"-АВТОМОБИЛЪТ ВЯТЪР ЛИ ПРОИЗВЕЖДА ИЛИ ЧАКА ДА ДУХНЕ СТРАНИЧЕН ВЯТЪР ЧЕ ДА ТРЪГНЕ ?!!Това се предлага от преди четири и повече години на пазара : - адаптивен контрол на товара (взависимост дали колата е натоварена или не) - активна защита против преобръщане - система против преобръщане на ремарке - система за подпомагане на потеглянето под наклон система за повишено сцепление при неравни/хлъзгави настилки
  • #3
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Коя пък марка не предлага различни модификации всички ги имат единствено пса нямат задно предава всичко друго го имат. Малко статия си е реклама
  • #2
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Crafter може да бъде изпълнен в цели 864 различни модификации благодарение на големия избор от видове задвижване, двигатели, трансмисии, версии на кабината, оборудване и др." Това го могат само ВАГ и никой друг. и не са никави измишльотини, а клиента може да си поръча плати точно за това от което има нужда за спецификите на натварите и пътниците си.
  • #1
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    То голяма реклама, голямо нещо. Много двигатели имало, а се оказва, че двигателя е само един. Един, единствен 2.0 ТДИ с различни мощности и 2 вида трансмисии ръана и автоматична. Другото са разни измишльотини. А да попитам дали оправиха проблемите с ръждата, защото ръждясва повече от хлОпел. Не знам от каква ламаринаги правят, но каросерията след 3-тата год. е напада яко гъгрицата...