fallback

5 факта за новия Volkswagen Touareg

Всъдеходът на германците ще залага на технологии от бъдещето

„Той е голям, високотехнологичен и много комфортен”, така преди 2 месеца Volkswagen представи концептуалния модел T-Prime GTE, който дебютира пред публика на автосалона в Пекин. Преди дни автомобилът записа и европейска премиера – в Хамбург, където стана ясно, че голяма част от неговите компоненти ще бъдат в основата на следващото поколение на Volkswagen Touareg. То трябва да се появи догодина.Факт №1: Няма да можеш да го объркаш с друг моделVolkswagen T-Prime Concept GTE и сега много прилича на сериен модел. В Пекин представителите на производителя твърдяха, че той няма никакво отношение към бъдещия Touareg. Сега обаче нещата изглеждат различно, а и от Volkswagen вече са склонни да признаят за връзката между двата автомобила. Единствената разлика ще бъде в размерите. Концептът е дълъг 5006 мм, широк е 2000 мм и е висок 1710 мм. Очаква се Touareg да бъде по-малък.Факт №2: Интериор от XXI векДори да има разлики във външния вид, то в интериора такива не се очакват. Предният панел на T-Prime със сигурност ще бъде част от салона на Touareg, което означава, че бутоните ще липсват. Управлението на всички важни функции ще стават с помощта на интерактивен приборен панел Active Info Display с диагонал 12 инча.„Със сигурност нашият панел ще бъде по-функционален от този на Tesla. В неговото създаване сме използвали опита, който имаме в автомобилната промишленост, а той е много по-голям от този на Tesla”, обясни продуктовият мениджър на Volkswagen AG Мартин Хубе.Не е ясно обаче какво ще се случи, ако всички бутони и превключватели бъдат заменени със сензорни екрани, а навън е минус 30 градуса и шофьорът е с ръкавици. От Volkswagen обаче са категорични, че до началото на продажбите този проблем ще бъде решен.Факт №3: Технологиите от бъдещето в сериен автомобилVolkswagen T-Prime GTE изглежда като автомобил от бъдещето не само заради външния си вид и салона. Той разполага и с други впечатляващи технологични решения. Например, голяма част от функциите ще могат да се управляват с гласови команди или жестове. Всичко това ще се появи и на серийния модел.Всъдеходът ще получи специален адаптивен круиз-контрол, способен самостоятелно да намалява скоростта при навлизане в населено място, както и при наближаване на завой. В момента тази система, която е сериозна крачка към създаване на автопилот, се използва при Audi Q7. Именно с него бъдещият Volkswagen Touareg дели една платформа.Факт №4: Ще се залага на хибридаТехническата страна при серийния Touareg също изглежда интересно. Той ще получи силовия агрегат от T-Prime GTE без изменения. В системата влизат 2,0-литров бензинов TSI двигател с 4 цилиндъра, развиващ 252 к.с. и 370 Нм,  електромотор със 136 к.с. и 350 Нм, 8-степенна автоматична скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела 4MOTION с диференциал с повишено триене.Общата мощност на агрегата е 381 к.с. и 700 Нм въртящ момент. Зареждането на акумулаторите може да се извършва както от специални устройства, така и от стандартната електропреносна мрежа, като отнема едно и също време. Разходът на гориво се очаква да бъде в рамките на 2,7 л/100 км, а ускорението от 0 до 100 км/ч да отнема около 6 секунди. Максималната скорост на всъдехода ще бъде 224 км/ч, като само на електричество той ще може да изминава около 50 км.Ще има ли дизелови мотори, въпреки скандала с манипулираните двигатели, който нанася огромни щети на концерна Volkswagen? Очакваше се това да доведе до отказа от такива мотори, но според представител на производителя това няма да стане. Бъдещият Touareg ще се предлага и в дизелови модификации, които както и бензиновите, ще отговарят на всички изисквания.Факт №5: Гамата всъдеходи ще се увеличиПри премиерата на Volkswagen T-Prime GTE в Пекин всички бяха уверени, че серийният модел ще получи версия със 7 места. Сега от компанията производител опровергават тази информация, като са категорични, че Touareg ще си остане с 5 места, но ще съхрани статута си на флагман на марката при всъдеходите.Затова пък в гамата на Volkswagen ще се появи алтернатива на модела, като тя ще получи трети ред седалки. Засега за този автомобил се знае, че ще използва платформата MQB, на която са изградени T-Prime и следващият Touareg, но ще предлага далеч по-скромно оборудване. Най-вероятно това ще бъде сериен вариант на концепта CrossBlue, показан още през 2013 г.Като цяла във Волфсбург готвят сериозно настъпление при кросовърите. Очаква се да излезе малък SUV на базата на Polo. Той ще се появи през 2018 г. на цена от около 16 000 евро. Над него ще се разположи модел с дължина 4230 мм на базата на Golf. Очаква се и Tiguan XL, който ще разполага със 7 места.Снимки: Volkswagen 

fallback
  • #22
    5 f*ckta ( преди 8 години )
    1. Криви глава2. Гори масло3. Троши скорости4. Пука възглавници5. Всеки ден нова грешка
  • #21
    До Alien ( преди 8 години )
    За съжаление в това време за почивка във форума са останали само жалките фЕатаджии.
  • #20
    до Alien ( преди 8 години )
    Казах ти да не им се връзваш.Хората тук се занимават само със схеми в сивия сектор. Кви ти данъци кви ти такси. Даже горивото да е с върнато ДДС.Останали са в БГ щото са гола вода и искат да са при майки и бащи.
  • #19
    Анонимен ( преди 8 години )
    тоя дето си иска ТДИ-тоами взимай го срещу 190 000лв за Ауди Q7 3.0tdi
  • #18
    До Анонимен ( преди 8 години )
    "самочувствието на Tesla не е много ясно на какво се крепи"кога и с каква реклама Тесла моторс са се перчили? Те дори си обявяват по нисък ел. пробег отколкото агенциите които тестват возилата им.
  • #17
    Дошо до Alien ( преди 8 години )
    А да ти хрумва, че има регламентирани почивки?
  • #16
    Анонимен ( преди 8 години )
    А нов мотор TDI няма ли да има , с 20% по - икономичен от досегашния аналог, а да осигурява 18% повече въртящ момент? Искам си TDI - то, не искам хибриди !
  • #15
    Alien ( преди 8 години )
    Na vsichki daleche ot BG pozdrav s disco hita na Eruption-ONE WAY TICKET ot 70`s :youtube.com/watch?v=g_jUtiKSf1Y
  • #14
    Alien ( преди 8 години )
    A inache kakvi li ne mi gi pisahte predniya pat:...Герои са българите, които останахме а не избягахме като вас. Защото предпочитам да поддържам родината си, отколкото да слугувам на чужда държава,И вместо да се срамуваш от нас, трябва да се гордееш че ни има. Ние сме последните родолюбци, които стоим на инат с надеждата да оправим държавата рано или късно..."Пази Боже,сляпо да прогледа".E kak taka !? Siguren sam , che i sega ot rabotnoto si myasto mi chetete komentara s guzna savest.
  • #13
    Alien ( преди 8 години )
    Volkswagen Touareg vinagi vpechatlyavakato nadezhden i krasiv avtomobil.No mevpechatli i Факт 6-" За малко да се изхиля с глас.Колегите щяха да се чудят " napisan ot Дошо .Znachenieto na tozi fakt:dokato kolegite mu rabotyat toy se zanimava s pisane na komentari,t.e. ne raboti , krade ot rabotodatelya si.Bilo to chastno litze ili darzhavata.Ochevidno e che ima oshte mnogo kato nego,tay kato komentarite kato napravya smetka s chasovata razlika se pishat okolo 10-11chasa BG vreme.
fallback
Последни