fallback

5 факта за новия Volkswagen Touareg

Всъдеходът на германците ще залага на технологии от бъдещето

„Той е голям, високотехнологичен и много комфортен”, така преди 2 месеца Volkswagen представи концептуалния модел T-Prime GTE, който дебютира пред публика на автосалона в Пекин. Преди дни автомобилът записа и европейска премиера – в Хамбург, където стана ясно, че голяма част от неговите компоненти ще бъдат в основата на следващото поколение на Volkswagen Touareg. То трябва да се появи догодина.Факт №1: Няма да можеш да го объркаш с друг моделVolkswagen T-Prime Concept GTE и сега много прилича на сериен модел. В Пекин представителите на производителя твърдяха, че той няма никакво отношение към бъдещия Touareg. Сега обаче нещата изглеждат различно, а и от Volkswagen вече са склонни да признаят за връзката между двата автомобила. Единствената разлика ще бъде в размерите. Концептът е дълъг 5006 мм, широк е 2000 мм и е висок 1710 мм. Очаква се Touareg да бъде по-малък.Факт №2: Интериор от XXI векДори да има разлики във външния вид, то в интериора такива не се очакват. Предният панел на T-Prime със сигурност ще бъде част от салона на Touareg, което означава, че бутоните ще липсват. Управлението на всички важни функции ще стават с помощта на интерактивен приборен панел Active Info Display с диагонал 12 инча.„Със сигурност нашият панел ще бъде по-функционален от този на Tesla. В неговото създаване сме използвали опита, който имаме в автомобилната промишленост, а той е много по-голям от този на Tesla”, обясни продуктовият мениджър на Volkswagen AG Мартин Хубе.Не е ясно обаче какво ще се случи, ако всички бутони и превключватели бъдат заменени със сензорни екрани, а навън е минус 30 градуса и шофьорът е с ръкавици. От Volkswagen обаче са категорични, че до началото на продажбите този проблем ще бъде решен.Факт №3: Технологиите от бъдещето в сериен автомобилVolkswagen T-Prime GTE изглежда като автомобил от бъдещето не само заради външния си вид и салона. Той разполага и с други впечатляващи технологични решения. Например, голяма част от функциите ще могат да се управляват с гласови команди или жестове. Всичко това ще се появи и на серийния модел.Всъдеходът ще получи специален адаптивен круиз-контрол, способен самостоятелно да намалява скоростта при навлизане в населено място, както и при наближаване на завой. В момента тази система, която е сериозна крачка към създаване на автопилот, се използва при Audi Q7. Именно с него бъдещият Volkswagen Touareg дели една платформа.Факт №4: Ще се залага на хибридаТехническата страна при серийния Touareg също изглежда интересно. Той ще получи силовия агрегат от T-Prime GTE без изменения. В системата влизат 2,0-литров бензинов TSI двигател с 4 цилиндъра, развиващ 252 к.с. и 370 Нм,  електромотор със 136 к.с. и 350 Нм, 8-степенна автоматична скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела 4MOTION с диференциал с повишено триене.Общата мощност на агрегата е 381 к.с. и 700 Нм въртящ момент. Зареждането на акумулаторите може да се извършва както от специални устройства, така и от стандартната електропреносна мрежа, като отнема едно и също време. Разходът на гориво се очаква да бъде в рамките на 2,7 л/100 км, а ускорението от 0 до 100 км/ч да отнема около 6 секунди. Максималната скорост на всъдехода ще бъде 224 км/ч, като само на електричество той ще може да изминава около 50 км.Ще има ли дизелови мотори, въпреки скандала с манипулираните двигатели, който нанася огромни щети на концерна Volkswagen? Очакваше се това да доведе до отказа от такива мотори, но според представител на производителя това няма да стане. Бъдещият Touareg ще се предлага и в дизелови модификации, които както и бензиновите, ще отговарят на всички изисквания.Факт №5: Гамата всъдеходи ще се увеличиПри премиерата на Volkswagen T-Prime GTE в Пекин всички бяха уверени, че серийният модел ще получи версия със 7 места. Сега от компанията производител опровергават тази информация, като са категорични, че Touareg ще си остане с 5 места, но ще съхрани статута си на флагман на марката при всъдеходите.Затова пък в гамата на Volkswagen ще се появи алтернатива на модела, като тя ще получи трети ред седалки. Засега за този автомобил се знае, че ще използва платформата MQB, на която са изградени T-Prime и следващият Touareg, но ще предлага далеч по-скромно оборудване. Най-вероятно това ще бъде сериен вариант на концепта CrossBlue, показан още през 2013 г.Като цяла във Волфсбург готвят сериозно настъпление при кросовърите. Очаква се да излезе малък SUV на базата на Polo. Той ще се появи през 2018 г. на цена от около 16 000 евро. Над него ще се разположи модел с дължина 4230 мм на базата на Golf. Очаква се и Tiguan XL, който ще разполага със 7 места.Снимки: Volkswagen 

fallback
  • #32
    Анонимен ( преди 8 години )
    върти го, сучи го, все си е volkswagen
  • #31
    Анонимен ( преди 8 години )
    А гоуф 5 защо струва почти 2 пъти по-малко от Ланча делта същата година ?Защото VW са еталон за загуба на стойност и дефекти - ДА.VW винаги са страдали от ФИАТ, не случаино в Южна америка, където я няма баба Меркел ФИАТ им сцепи задниците, както и в САЩ. В европа се проведе една 20 годишна кампания от VW за дискредитиране на ФИАТ, но те пак се завръщат с пълна сила - продажбите им са скочили с двуцуфрени проценти, а на VW ръста е гравитиращ около 0-1%.
  • #30
    Анонимен ( преди 8 години )
    Моделите на групата имат едно положително качество - само един поглед към който и да е техен модел ми повишава самочувствието. Усещам увереност, че мога да налравя много по - стойностен дизайн.
  • #29
    Дошо ( преди 8 години )
    Дано спечелиш 200 бона и ги дадеш за това хахахаха
  • #28
    Клошар ( преди 8 години )
    Единственото за което съжалявам е, че не ми достигат едни 200 бона да си го купя!
  • #27
    Анонимен ( преди 8 години )
    много, много зле изглежда. очаквах да се ппстараят повече, но уви или средствата са били малко или нямат свестен дизайнер. най-вероятно и двете. техниката все още не е известно как ще се държи, но предвид продължаващите лъжи от тяхна страна и то най вече за комичните обявени разходи на гориво съм убеден, че и там дървото ще е голямо. визията на колата да кажем, че можеш да е преглътнеш и да се примириш, че караш грозилище, но защо трябва и да си абонат на сервизите питам. смешна фирма е ВАГ
  • #26
    Xexe ( преди 8 години )
    Axaxaxa ne bil Tiguan a mi kontsept!Baxti semshkovtsite!
  • #25
    Роко ( преди 8 години )
    Факт номер 6Окабеляването се прави в Мездра.
  • #24
    Анонимен ( преди 8 години )
    Единствения факт при този толуп, е че е пълен *** с дефекти. А на гоуфаджийте - приятно лято в сервизите, ние нормалните и "феатаджиите", както ги наричате, ще сме на морето и по глокорти в чужбина.Хайде селянчета, отивайте в сервиза да плачете.
  • #23
    Анонимен ( преди 8 години )
    каквито и картинки да пускат - накрая пак ще излезе стария модел с нови мигачи.
fallback
Последни