IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Неописуемото Audi на Underground Racing

Тунерите предлагат между 800 и 2200 к.с., цените започват от 50 000 долара

Неописуемото Audi на Underground Racing

"Това е нещо, което трябва да се преживее, не може да бъде описано с думи", така от Underground Racing описват своя най-нов проект. Той е базиран на новото поколение Audi R8 и предлага мощност до 2200 к.с. на колелата.
Неописуемото Audi на Underground Racing
Тунинг компанията е използвала върховата серийна версия V10 Plus, която дори в заводска форма определено умее на впечатлява. Все пак предлага 610 к.с. и 560 Нм, позволяващи спринт от 0 до 100 км/час за 3,2 сек.

Популярните със своите наистина брутални доработки тунери са подготвили няколко нива на преработка, като входящото - Base Twin Turbo System - предлага 800 к.с. на колелата при използването на бензин с октаново число 93. Цената й е 50 000 долара.

Следващото ниво, костващо 59 000 долара, увеличава мощността до 900 к.с. на колелата при използването на състезателно гориво. Stage 2 доставя 850 к.с. с 93-октанов бензин и 1000 к.с. със състезателно гориво (69 000 долара), а при Stage 3 показателят скача до 1250 к.с. Тук необходимата инвестиция достига 99 000 долара.
Неописуемото Audi на Underground Racing
Това обаче съвсем не е всичко. Върховите пакети на Underground Racing носят обозначенията Race Version TT и X Version TT, като представляват нещо наистина специално.

Първият предлага 1150 к.с. с използването на 93-октанов бензин и 1500 к.с. със състезателно гориво. При X Version TT параметрите са съответно 1200 и 2200 к.с.

За върховите две доработки цени не са изнесени. Към момента липсват и динамичните показатели на доработените коли. Със сигурност обаче съвсем скоро ще разберем за възможностите на автомобила, тъй като Underground Racing планират да разбият с него няколко рекорда на драг пистите.

 

Тагове: Audi R8 underground racing
0 от 500
  • #18
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ти *** ли си? Как двигателите и 4x4 системата на Ламбо ще са разработени от ауди бе? Ти не си в ред моето момче, целия екип, който разработва проектира и т.н. е от италианци. Това е коронния номер на ВАГ да купи някоя компания и да се бие в гърдите, колко много могат да правят някакви неща.А те реални нищо не са сътворили през мизерното си съществуване. Същото се опитаха да направят и с Дукати - купиха ги, за да им правят по-малки, добри двигатели.Смешни немски напъни.
  • #17
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Дошо до един кашон ( преди 8 години )
    Ако искаш да видиш глеч погледни в двигателя на RS5 след 30 000км пробег
  • #16
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Звучат доста драматично тия цифри, но аз се притеснявам какво се случва с блока, главата на двигателя (хайде буталата ще ги сменят с по-солидни)? Все пак това е мотор, който вече е изстискан да даде някакъв максимум. Но с почти двойно повече конски сили отгоре, какъв ще е реалния живот на това нещо? Или ще търпи основен ремонт на всеки няколко хиляди километра особено ако са в състезателен режим. Надявам се да са го помислили това.
  • #15
    6 rate up comment 10 rate down comment
    един кашон ( преди 8 години )
    Един анонимен кашон..тука много.Айде за тракалниците които джапанките така и не направиха.Фиаското на MHI,1.8 монтирано в ASX което запича от глеч.Великуто Subaru дизел с саморазпадащия се колянов вал..айде нема нужда.Смешка има..в продуктите на много японски фирми и ги е срам да си го кажат че са спали по време на изчисленията за рентабилност.КАрайте си безнютоновите резачки и бегайте в дясно да не ви отнесе някой с ВАГ.
  • #14
    9 rate up comment 6 rate down comment
    maroho ( преди 8 години )
    много бои има да хапне, нека само го пуснат по ........
  • #13
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Един ( преди 8 години )
    Кашон...
  • #12
    14 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ТОва ако беше нисан, щяха да се убият да го хвалят какъв невероятен двигател са направили японците, който издържа на силни доработки и как е сголбяван ръчно от майстор магьосник в паралелно измерение по извънземна технология. Ама нали е немски кошник, само мълчание от нопаурите.
  • #11
    19 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Двигателите които се ползват в Ламбо са разработени от Ауди както и задвижванетто 4x4, така беше при Гаярдо, таке е и сега при Хуракан и Авентадор.
  • #10
    9 rate up comment 5 rate down comment
    FF ( преди 8 години )
    Колега,той Дошко още кара колел ос квадратни капли ти искаш да виждал R8 или GT-R,.кое си не става си не става. :)
  • #9
    8 rate up comment 7 rate down comment
    До нали доше ( преди 8 години )
    ей тук всичките разбирачи ама никога не са виждали нито Р8 ни нисан ГТР, а камо ли да са сядали в една от двете.