IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes се отказва от задното при AMG E 63

Седанът ще бъде предлаган единствено със система 4Matic

Mercedes се отказва от задното при AMG E 63

Един от най-впечатляващите спортни седани – Mercedes-Benz E-Class, подготвен от ателието AMG, дълги години бе верен на философията, според която подобни автомобили трябва да бъдат със задно предаване. Появата на модификацията Mercedes-AMG E 63 W212 със задвижване на четирите колела обаче промени това и вече 90% от клиентите на модела гласуват доверие на версията с 4Matic.
Mercedes се отказва от задното при AMG E 63
Това е и основната причина следващото поколение на суперседана W213, което в момента активно се тества по пътищата на Германия, да бъде предлагано единствено със задвижване на четирите колела. Шефът на Mercedes-AMG Тобиас Мьоерс потвърди за намеренията на производителя, като даде и някои подробности за модела.

Топ-мениджърът отрече появилите се твърдения, че новата E-Class във версията на AMG ще получи пълноуправляемото шаси, което се поставя на пистовото суперкупе GT R. От него обаче ще бъде взет двигателя – 4,0-литровия би-турбо V8, който развива 571 к.с. в базовата версия. Ще има и по-мощен – S-вариант с 612 к.с., като при него ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 3,5 секунди.  Освен седан компанията ще пусне и на пазара комби AMG E 63.

Твърди се, че и в BMW работят в същата насока и следващото М5 няма да се предлага със задно предаване, а само със система 4х4. Това ще стане заради новата платформа на модела – CLAR, която е пригодена за подобен тип автомобили.

Снимка: Motor1

Тагове: mercedes-amg e 63
0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    кофа за смет бе афтокомедията!!!
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До по-долния ( преди 9 години )
    А ти гледай пак да нацелиш некоя кофа за *** със задното си бенве! ахахаха
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    4Х4 Е НАЙ-ДОБРАТА И СИГУРНА СИСТЕМА. МЕРЦЕДЕС МНОГО ВРЕМЕ СЕ БОРИХА СЪС СЕБЕ СИ. НО НАКРАЯ ВИДЯХА, ЧЕ КЛИЕНТИТЕ ТЪРСЯТ ИМЕННО ТОВА. ЗАДНОТО ПРЕДАВАНЕ ИМА ЕДНО ЕДИНСТВЕНО, ЕДНИЧКО, МЪНИЧКО НЕЩО, КОЕТО ГО ПРАВИ ЗА ПРЕДПОЧИТАНЕ И ТОВА Е ПРИ СПОРТНО КАРАНЕ НА ПИСТА, ЗАРАДИ ДРИФТА, ПРИ 4Х4 СЪЩО МОЖЕ ДА СЕ ДРИФТИ НА ПИСТА, НО СЕ ИЗИСКВАТ УМЕНИЯ. НО 99,99% ОТ КЛИЕНТИТЕ НА АВТОМОБИЛИ НЕ ХОДЯТ ДА ГИ КАРАТ ПО ПИСТИ А ГИ РЪЧКАТ ПО ОБЩЕСТВЕНИ ПЪТИЩА, СВЕТОФАРИ, ДРАГОВЕ НА ЧЕТВЪРТ И ПОЛОВИН МИЛЯ А ТАМ Е 4Х4
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Пич, карай си опелчето недей дава мение за RWD.
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Няма как достига се до предела в който само 2 гуми немогат да сложат мощността на пътя. Обаче за коли до 400 коня бих заложил на задно. Надявам се Мерц или БМВ да пуснат 4х4 система с възможност да се изключва предния мост. Това ще бъде уникално, да може да си избираш задвижването според това дали искаш да ти е кеф или да направиш най-бърз старт.
  • #2
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Рамбо ( преди 9 години )
    Тия awd системи са пълен леш. Реално погледнато няма серийна кола която да не недозавива поради задвижването на 4-те колела. Друго си е да си върти задницата по пистата.
  • #1
    10 rate up comment 10 rate down comment
    AMG ( преди 9 години )
    Мерц и всички останали!Но браво и на БМВ М, че се сетиха накрая за 4х4.