fallback

Дефектно съединение провалило Toyota на "Льо Ман"

Японците все още не знаят каква е причината за повредата

Дефектно съединение между турбината и интеркулера е станало причина един от двата спортни прототипа на Toyota да се размине с победата в легендарното състезание "24 часа на Льо Ман", проведено миналата седмица. Това съобщи представите на тима пред изданието Motorsport.Болидът на японците водеше в надпреварата, но в последната обиколка се появи дефект в електронното управление на турбината. От отбора са реагирали незабавно и са променили настройките от разстояние, но вече е било късно и автомобилът не успя да завърши надпреварата. В момента отборът провежда вътрешно разследване, но се изключва възможността проблемът да е бил свързан с повредата, която болид на тима получи по време на състезанието на "Спа" през май.По време на "24 часа на Льо Ман" прототипът Toyota TS050 Hybrid уверено вървеше към крайна победа, но в последната обиколка загуби мощност. Когато до финала на състезанието оставаха само 3 минути и 25 секунди, колата на екипажа Кадзуки Накаджима, Себастиен Буеми и Антони Дейвидсън спря на старт-финалната права и бе задмината от автомобила на Porsche, който в крайна сметка завърши на първо място в класирането.Машината на Toyota така и не стигна до финала, а втори в състезанието финишира другият болид на тима, управляван от пилотите Стефан Саразен, Майк Конуей и Камуи Кобаяши.Снимка: Toyota Motorsport

Тагове:
fallback
  • #56
    yaroslav_stanchev ( преди 7 години )
    Е,сега правилата толерират Тойота ама особена файда няма.Май ФИА требва да пусне Ауди и Порше с триколки,за да може Тояга газоу теам да спечели?Щото за 3 състезния имат 2 втори места и 2 отпадания по технически причини.*** щом казваш,че са най-добрите да се посмеем заедно.
  • #55
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    "Toyota така и не успяват да направят успешен спортен автомобил. "Хе-хе, не бе! Само дето и досега болидите в ЛМП1 са си клонинги на Toyota GT-One.
  • #54
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Алди са головодници пълни. Многото им победи са заради слаба конглокеция и абурдни толериращи дизелите регулации. Надеждни бяха като бяха с прости дизели, като минаха на батерии и нещата се пооакаха. Явно китайците дето им правят батериите не са намерили добър преводач да им преведе юзър менюала.
  • #53
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    2014 Тойота доминираха ВЕЦ шампионата, но пак заради каръщината в проблема на сензорите на ФИА не можаха да спечелят Ле Ман.
  • #52
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Тойота си разработват нещата сами, за разлика от немците които пазаруват евтини китайски технологии наготово. Участието им във ВЕЦ е много повече заради тестване на нови технологии, отколкото победа на всяка цена. Показателно за това е че никог не пускат повече от 2 коли, докато Алди по едно време бяха с 4.
  • #51
    yaroslav_stanchev ( преди 7 години )
    Макар,че тази година Ауди изненадващо слаби във ВЕЦ,въпреки спечелените 2 състезания,на Силвърстон ги дисквалифицираха,но това все пак е показател за колите и екипа.До някъде може да се оправдае с многото новости в колата,главно като аеродинамика и замяната на маховика с батерии,както е при Порше.Но слабите времена и проблемите на Ле Ман са изненада,дори и за екипа на доктор Улрих.
  • #50
    yaroslav_stanchev ( преди 7 години )
    Разбира се,че Тойота имат успехи във ВРЦ.От 1990 до 1994 са постигнали завидно количество победи и шампионски титли.Но статията е за участията им в 24 часа Ле Ман,където представянето им е доста по-слабо.Както казах по-долу за 5 години имат 1 шампионска титла във ВЕЦ и нито една победа на легендарния Ле Ман.Докато Порше за 3 години спечелиха 2 пъти ЛеМан и веднъж са шампиони,а в момента водят в класирането и шансовете им за шампиони са над 70%.При Ауди положението беше същото,като при Порше.
  • #49
    До 51-ви незнаещ ( преди 7 години )
    Ако беше достатъчно запознат, може би щеше да знаеш за Cellica, но откъде толкова знания при вурстовете...
  • #48
    Propov ( преди 7 години )
    Toyota така и не успяват да направят успешен спортен автомобил. Провалиха се във формула едно и то при положение че имаха най - големия бюджет години наред. В Льо Ман също се мъчат от години. Аз не се сещам за нито един техен успех на глобалната моторспорт сцена. Явно нямат способни хора, който да направят организация. Само с пари не става, трябва и акъл!
  • #47
    yaroslav_stanchev ( преди 7 години )
    Само можете да обиждате вие японските фенове.Фактологията не ви стига.За 5 участия на Ле Ман и двете коли на Тойота са завършвали точно два пъти.През 2013 и 2015.През останалите 3 участия или едната отпада заради повреди или и двете.Какво се сърдите тогава.Не им е силата на японците 24 часовите състезания.Те са яки на 6 часа,ама тази година и там са зле.Тъй че с факти ме оборвайте,не с обиди.*** то като няма факти остава само "***,***,***" и т.н.Там ви е силата на вас.NO more POWER!!!
fallback
Последни