fallback

Дефектно съединение провалило Toyota на "Льо Ман"

Японците все още не знаят каква е причината за повредата

Дефектно съединение между турбината и интеркулера е станало причина един от двата спортни прототипа на Toyota да се размине с победата в легендарното състезание "24 часа на Льо Ман", проведено миналата седмица. Това съобщи представите на тима пред изданието Motorsport.Болидът на японците водеше в надпреварата, но в последната обиколка се появи дефект в електронното управление на турбината. От отбора са реагирали незабавно и са променили настройките от разстояние, но вече е било късно и автомобилът не успя да завърши надпреварата. В момента отборът провежда вътрешно разследване, но се изключва възможността проблемът да е бил свързан с повредата, която болид на тима получи по време на състезанието на "Спа" през май.По време на "24 часа на Льо Ман" прототипът Toyota TS050 Hybrid уверено вървеше към крайна победа, но в последната обиколка загуби мощност. Когато до финала на състезанието оставаха само 3 минути и 25 секунди, колата на екипажа Кадзуки Накаджима, Себастиен Буеми и Антони Дейвидсън спря на старт-финалната права и бе задмината от автомобила на Porsche, който в крайна сметка завърши на първо място в класирането.Машината на Toyota така и не стигна до финала, а втори в състезанието финишира другият болид на тима, управляван от пилотите Стефан Саразен, Майк Конуей и Камуи Кобаяши.Снимка: Toyota Motorsport

Тагове:
fallback
  • #66
    yaroslav_stanchev ( преди 7 години )
    си развалят колите,за да влязат в правилата.Е,кой кого подпомага?ФИА дава свобода на всички,или само на едните,а другите да се борят с вятъра.Късмет нямали джапанките.Същата кола се счупи и на Спа.И там ли нямаха късмет?Просто не могат,това е,колкото и да се пънат,каквито и аванти да им пускат,не могат.Във Формула 1 беха смешници,10 години мъка и едвам направиха кола да стигне 8-мо място.И сега са така.Огромна корпорация с неограничен ресурс и некадърни инженери.Това е положението.NO POWER!!!
  • #65
    yaroslav_stanchev ( преди 7 години )
    Какъв резил те гони бе,***?Ауди си спечелиха Силвърстон и Спа?Тойота си отпадаха и там.Порше спечели Ле Ман,Тойота си отпадна и там.Е,кой е за резил.ФИА 3 години режеше турбо-моторите,за да може астматика на Тойота да спечели нещо.Е,не можаха и минаха на турбини.Сега са в изгодна позиция,защото рестрикциите на ФИА бяха и са в ущърб на германците.Тойота са си провал където и да отидат,с когото и да се състезават.Тойота правят кола по новите правила на ФИА,а Порше и Ауди си развалят колите....
  • #64
    v-1 ( преди 7 години )
    Ато чета и виждам, че има няклко смислени коментари и всичко друго е жлъч и простотия на чело с бай ти Ярослафф...Повечето сигурно не знаят и какви категории има в 24ч. серийте ама коментират ли коментират.Иначе жалко за японците, добър нов портотип са направили,но не успяха пак.
  • #63
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Естествено че ще са по-бавни, след като от ФИА намалиха енергията за обиколка. Само че това важи и за Тойота. А Тойота са по-бързи, защото са с изцяло нов прототип. Сащо като Алди, само че последните са за резил, докато Тойота не спечелиха единствено заради кофти кисмет. Правиш ли разлика? Знам че не. Ти си патологичен случай.
  • #62
    yaroslav_stanchev ( преди 7 години )
    Абе оризово нишесте вкиснало,що се правиш на луд бе?Тази година на Ле Ман колите на Ауди и на Порше бяха по-бавни с 4-5 секунди на обиколка спрямо миналата година.Максималната скорост на Ауди и Порше на Мулсан беше едвам 320 км/ч,а миналата година беше 330+,докато Тояга газу са се подобрили спрямо миналата година с 2-3 секунди на обиколка.На максимална пак са си 320.Искаш да кажеш,че Ауди и Порше сами са си забавили колите,от съпричастност с Тойота ли???А пистата си е без промяна 2015 и 2016.
  • #61
    Анонимен ( преди 7 години )
    няма новина !
  • #60
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Хех,вместо да се правиш на обидчива ***, да беше е аргументирал все пак как точно регулациите толерират точно Тойота, при положение че Порше са в същия клас, а?
  • #59
    yaroslav_stanchev ( преди 7 години )
    Не се напъвай,Шваби,ще родиш.Аз преди 2 часа се върнах от морето,ходих да релаксирам малко,щото ми е близо.И реших да се разсея със смешките ти по темата.Гледам пак си използвал силната страна на японските фенове-обидите.Не ми пречиш де,продължай така,може да помогнеш на Тойота да победи.Догодина Ауди и Порше щели да карат на 2 гуми,че да могат японците да победят.Е пак не е сигурно дали ще стане,ама шансовете им се увеличават.Дерзай и пиши смешки,шоу да става,хахахахахахаха.
  • #58
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    При бензините пък дори променливото газоразпределение е забранено, при положение че мощността се ограничава чрез количетво енергия на обиколка, т.е. печели по-ефективния. Това ли наричаш "толериране на Тойота", вагонетко смехотворна?
  • #57
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Хе-хе, и как точно правилата толерират пък точно Тойота, я кажи да е посмеем колко си техничеки неграмотен. Може би ограничението до 300 кВТ мощност на хибридната система?? Правилата все още толерират дизелите - не им се налага да покриват никакви стандарти за вредни емиии и съответно бълват канцерогенни окии и сажди на воля.
fallback
Последни