IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Aston Martin e готов с нов туин-турбо двигател

Агрегатът с обем 5,2 литра развива мощност от 600 к.с.

Aston Martin e готов с нов туин-турбо двигател

Компанията Aston Martin сглоби първата бройка от новия си 5,2-литров V12 туин-турбо двигател, който ще се поставя на модела DB11 Vantage. Най-вероятно с този агрегат ще бъдат оборудвани и новите флагмани на марката – голям всъдеход и седанът Lagonda.
Aston Martin e готов с нов туин-турбо двигател
Моторът ще бъде поставян на моделите на Aston Martin през следващите 10 години. Той е разработен изцяло във Великобритания и заменя остарелия 6,0-литров V12 AE28, който в последните 13 години бе използван в автомобилите на производителя.

Лично шефът на компанията Анди Палмър се подписа върху първата бройка на агрегата, който ще бъде поставен в първия сериен DB11. Тази машина ще остане в завода на Aston Martin, но не се изключва възможността на по-късен етап да бъде продадена на някой от постоянните клиенти на марката.
Aston Martin e готов с нов туин-турбо двигател
Двигателят разполага с мощност от 600 к.с., които са на разположение на водача при 6500 об/мин. Максималният въртящ момент от 700 Нм е достъпен при 1750 об/мин. Агрегатът е бил подложен на жестоки тестове в Бриксворт (Вбр) заедно с мотора, използван от тима на Mercedes-AMG във Формула 1.

Очаква се новият Aston Martin DB11 да се появи на пазара тази есен, като цените на спортния автомобил стартират от 204 900 евро.

Снимки: Aston Martin

Тагове: aston martin db11
0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Е да де и аз това казвам.Направиха си маркетинговия трик с ЛФА и го спряха.За разлика от Астън Мартин,които нямат нужда от представителни обиколки на Нюрбургринг,защото са Астон Мартин,а не Тойота.Ще се разберем,ама ще мине време.
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    primorack ( преди 9 години )
    Не плюя Aston Martin. Харесвам ги много ама в едно изречение да се слагат с LFA?!?! Просто са два коренно различни автомобила в момента. В което няма нищо лошо. Не говоря за едно време. Ама иновациите на Астъните са само в сферата на удобствата. И за 10ти път LFA не е спрян от производство след 2 год. Те 5 год преди да пуснат модела казаха, че ще направят 500 бройки, които ще се произвеждат 2 год и това. Изпъниха си плана!
  • #4
    0 rate up comment 1 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    Никого на плюя.Факта,че спират ЛФА от производство след само 2 години изчерпва темата.Спрете да бутате японското недоносче при легендарна марка с над 100 годишна история каквато е Астън Мартин.Всички успехи,победи,традиции и слава,които съпътстват Астън Мартин,Лексус ЛФА няма да ги има никога.Нищо друго не ме дразни така,както сравняването на несравними неща.Едното е 100 години история,дори жива легенда,а другото е маркетингов трик с една "рекордна" обиколка на Нюрбургринг.Това мога да кажа.
  • #3
    8 rate up comment 6 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    "LFA"За същия ЛФА ли говориш,дето го разработваха 10 години,продаваха го 2 и го спряха от производство???Астън Мартин редовно го гледам по пистите на ГТ шампионатите и на Ле Ман,а грозния толуп ЛФА никой не го бръсне за кола.Ама иначе много бърз,мощен,найвисокотехнологичен.....обаче само в НФС.
  • #2
    17 rate up comment 0 rate down comment
    thebrainless ( преди 9 години )
    Primorack е абсолютно прав!
  • #1
    4 rate up comment 15 rate down comment
    Душевадеца ( преди 9 години )
    На пистата ще биде размазан от долното чудовище LFA