fallback

Обновеният Nissan GT-R получи версия Nismo

Спортният модел запазва досегашния мотор, но има други подобрения

Тагове: nissan gt-r nismo
fallback
  • #9
    Анонимен ( преди 7 години )
    Пропуснал съм да напиша на Нюрбургринг.сега пък колекционерска кола билозначи като е колекционерска трябва да има визия а конете живи само на прави участъции кво и е уникалното като е колекционерска?
  • #8
    Анонимен ( преди 7 години )
    Вейрона е направен за колекционерска кола. ГТ-Р-а е правен за спортна кола.
  • #7
    Анонимен ( преди 7 години )
    все ми е тая за всяка марка, но как може стария ГТР с 480кс да даде еднакво време като Вейрона с 1001кс, като разликата в килограмите им е едва 150кг? бугатито е дори по-нискоЩо за пародияаааа и вейрона е 10 пъти по скъп
  • #6
    dreamer ( преди 7 години )
    Велика кола,въпрос на време е да я притежавам !
  • #5
    Анонимен ( преди 7 години )
    Като всеки модел и този е към края на живота си и пускат последни версии и модификации, клиенти и за него ще има, машината се доказа последните години като един от най-добрите спортисти съчетаващи и практичност до някъква степен. Понеже съм имал възможност да ги сравня с Тurbo S, предпочитам Поршето, но респект за Годзила, не бих казал лоша дума. Дизайна е според вкуса...
  • #4
    Анонимен ( преди 7 години )
    Въпроса е не толкова в дизайна (макар че поне на мен дизайна не ми харесва особено) колкото в платформата и агрегатите. Хубаво позволяват доработки но все пак друго си е да направено на чисто а не преправяно
  • #3
    Анонимен ( преди 7 години )
    Относно дезайна, защо трябва да се променя нещо, което е успешно и се продава.Справка - Порше 911, да се е променил кой знае колко дезайна, но може би потенциалните клиенти точно това и очакват.
  • #2
    do RoadrunneR ( преди 7 години )
    На кого му пука за превъзходството на немските машини на Нюрбургринг като по аутобаните са като накацали врабчета по отбивките с вдигнати капаци?
  • #1
    Анонимен ( преди 7 години )
    Рено няма ли да отпуснат пари най-после за нова версия. Тази вече 10 години я гледаме.Предните 2 НИСМО-та пак бяха по 600кс малко въртящ момент и толкова. Това е като новината за BRZ-то от вчера. Да припомнят че я има колата и да не ги е срам че искат от хората да дават 200к за 10 годишен модел.ПОДЧЕРТАВАМ КОЛАТА НЕ Е ЛОША просто е дърт модела вече ие *** фирмена политика
fallback
Последни