fallback
Коментари ( 19 )
Напиши коментар
-
#9
Пропуснал съм да напиша на Нюрбургринг.сега пък колекционерска кола билозначи като е колекционерска трябва да има визия а конете живи само на прави участъции кво и е уникалното като е колекционерска?
-
#8
Вейрона е направен за колекционерска кола. ГТ-Р-а е правен за спортна кола.
-
#7
все ми е тая за всяка марка, но как може стария ГТР с 480кс да даде еднакво време като Вейрона с 1001кс, като разликата в килограмите им е едва 150кг? бугатито е дори по-нискоЩо за пародияаааа и вейрона е 10 пъти по скъп
-
#6
Велика кола,въпрос на време е да я притежавам !
-
#5
Като всеки модел и този е към края на живота си и пускат последни версии и модификации, клиенти и за него ще има, машината се доказа последните години като един от най-добрите спортисти съчетаващи и практичност до някъква степен. Понеже съм имал възможност да ги сравня с Тurbo S, предпочитам Поршето, но респект за Годзила, не бих казал лоша дума. Дизайна е според вкуса...
-
#4
Въпроса е не толкова в дизайна (макар че поне на мен дизайна не ми харесва особено) колкото в платформата и агрегатите. Хубаво позволяват доработки но все пак друго си е да направено на чисто а не преправяно
-
#3
Относно дезайна, защо трябва да се променя нещо, което е успешно и се продава.Справка - Порше 911, да се е променил кой знае колко дезайна, но може би потенциалните клиенти точно това и очакват.
-
#2
На кого му пука за превъзходството на немските машини на Нюрбургринг като по аутобаните са като накацали врабчета по отбивките с вдигнати капаци?
-
#1
Рено няма ли да отпуснат пари най-после за нова версия. Тази вече 10 години я гледаме.Предните 2 НИСМО-та пак бяха по 600кс малко въртящ момент и толкова. Това е като новината за BRZ-то от вчера. Да припомнят че я има колата и да не ги е срам че искат от хората да дават 200к за 10 годишен модел.ПОДЧЕРТАВАМ КОЛАТА НЕ Е ЛОША просто е дърт модела вече ие *** фирмена политика
11 - 19 от 19
първа < 1 2 > последна