fallback
Коментари ( 19 )
Напиши коментар
-
#19
Мдаа само, човек, който не е виждал GT-R може да го нарече четириместен. Тъй като аз съм се качвал в Нисана, мога най-отговорно да заявя, че задната седалка е бутафорна и там евентуално може да седне най-много хипофизно джудже. Задната седалка се използва като багажник, да оставиш чанта документи ей такива работи.
-
#18
Това за цялата немска нямала по-бърз автомобил от Нисан е много смешно. Особенно когато най-бързата кола на Нюрбургринг е немската Порше 918!! А като индустрия можем да добавим и втората след поршето с най-добро време на пистата Lamborghini Aventador SV., която като марка е италянска, но е собственост на немците.
-
#17
Цялата германска автоиндустрия няма по-бърз автомобил от Нисан!
-
#16
преди времето на вейрона 1001кс на Нюрбургринг го пишеше в fastestlaps, но го изтрихасега и на други места го има
-
#15
Навсякъде го пишат че тежи 1890кг тоя вейрон с 1001кс.екстрите му кво толкова са по тежки от базовото?ГТР обаче закова кантара като от каталог.
-
#14
А намерих ти и клипчето от тестовете на списание ЕВО. Ей това където ти го разказах, го гледай след 3-тата минута. Засилиха ГТ-Р и като профуча край Вейрона, оня тръгва да го годи и за 20 секунди го настигна и задмина:https://***.youtube.com/watch?v=XwhUF4we5Bg
-
#13
Не съм виждал времето на Вейрона на Нюрбургринг, но съм гледал как един Нисан ГТ-Р го засиливхаха, засилваха и като вдигна огромна скорост, мина край един Вейрон, и като прелетя край Вейрона, оня тръгна от място да го годи, за няколко секунди Вейрона настигна и задмина ГТ-Р. Несравнимо е да ги сравняваш едното е много мощно животно, а за писта незнам ринга е пъста с много завои,не напразно наричан зеления ад, Вейрона не може да разгърне потенциала си.Трудно спира освен спирачки му помага и крило
-
#12
на това отгоре ускорението и топспийда на Вейрона са доста по добри от на ГТР-аАко говорим екстериора Вейрона си изглежда в пъти по добре от на тухлата ГТРЯсно е че и интериора е излишно да коментираме
-
#11
има си клипчета в youtube където тестовете показват 3,6сек до 100км/ч за ГТР с 550кс.не се знае това време 2,7сек където го пише по каталозите кой и как го е постигнал.Аз питах как става ГТР-а с 480кс за 90к евро и 17см по-висок от Вейрона с 1001кс само 150кг по-тежък и струващ над 1 милион евро да ИМАТ ЕДНАКВИ ВРЕМЕНА НА НЮРБУРГРИНГ?Вейрона е една от най добрите супер коли и никъде не пише че се води за колекционерски експонат.
-
#10
Аз не знам дали има време като на Бугати, ама ГТ-Р с ускорение от 0-100км. за 2,7 сек. като застана до ОГРОМНОТО тежко комби на А6 което е с ускорение от 0-100 за 3,9 сек. след драга се чудехме дали от Ауди лъжат, че ускорението им е 3,9 сек. а реално да е 2,7 сек. или от Нисан лъжат, че ускорението на ГТ-Р е 2,7 а реално да е 3,9 сек. По вероятно е второто- Така, че Нисан могат да си пишат много неща, но все ги хващат, я за разхода я за ускорение. Иначе спор няма за цена-спорт ГТ-Р няма аналог.
1 - 10 от 19
първа < 1 2 > последна