IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen реши проблема с 3,0-литровия дизел V6

Германците се надяват да постигнат споразумение с правителството на САЩ

Volkswagen реши проблема с 3,0-литровия дизел V6

Концернът Volkswagen е готов да предложи решение на проблема с хилядите автомобили, оборудвани с 3,0-литров дизелов V6 мотор, за който бе доказано, че не отговаря на нормите за вредни емисии. Агрегатът стана част от скандала, наречен „Дизелгейт”.
Volkswagen реши проблема с 3,0-литровия дизел V6
Агенция Bloomberg твърди, че германският производител смята да разреши въпроса с продадените в САЩ такива автомобили, като обнови софтуера им и замени катализатора. По този начин във Volkswagen се надяват, че ще успеят да избегнат обратното изкупуване на машини с такъв мотор в Щатите.

През миналия месец концернът постигна предварително споразумение с правителството на САЩ да изкупи обратно 482 000 автомобила, оборудвани с 2,0-литров дизелов мотор, за който също бе доказано, че е манипулиран с цел сваляне нивата на вредни емисии. Сделката включва и изплащане на обезщетения на собствениците на автомобили с този агрегат.

Планът на VW относно ремонта на колите с 3,0-литров дизел обаче все още не е приет от правителството на САЩ. Според Bloomberg в момента се водят преговори относно техническите детайли по ремонта и се извършват тестове на новия софтуер.

Акцията ще засегне 85 000 автомобила с такъв мотор, като те са от моделите Audi A6, A7, A8, Q5, Q7, Porsche Cayenne (на снимката) и Volkswagen Touareg.

Крайният срок, в който германците трябва да дадат окончателен отговор за решенията си по скандала „Дизелгейт”, е 21 юни.

Снимка: Porsche

Тагове: Volkswagen Group
0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Европа в момента е едно от най-гадните места за живеене. Да се чудиш на държавата ти законите ли да спазваш или на тия някъде си на 2000 км. от тебе и да се чудиш, защо трябва да плащаш за един и същи продукт 3-4 пъти повече отколкото американеца, който взима 5-10 пъти повече от теб, като заплата. ААА знам защо, за да храним потурчената немска държава и бежанците от пустините по света, към които трябва да сме "човечни". Пък на с кучета ни яли. Дишай там сажди, важното е Меркел да дебелее.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    хохо ( преди 9 години )
    Ти май искаш замяна на нафтовите печки с газови-ооо не,благодаря !
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    555 ( преди 9 години )
    Познайте тези близо 500 000 нафтови печки които ще ги изкупят обратно от американците, на кой ще ги набутат. В БГ нарочно няма законодателство което да санкционира нафтовите печки на 4 колела, и да поощрява тези които карат на газ
  • #6
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Край ( преди 9 години )
    Нещо не разбирам - в Америка лъгали а в България не така ли. Тук никой гък не казва щото Меркел ще спре кинтите за ГБС, GP груп Трейс и Аргогруп и пр.
  • #5
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ВАГ-ените с 3 литра дизел рязко ще спрат да вървят в САЩ, след този софтуерен ъпдейт, а ние тук в БГ ще им дишаме саждите.
  • #4
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе къде са вагонетките да ни кажат колко са велики талигите на ВАГ?А надписите им "eco" отзад на кашоните им да не са от типа - "Eko toi" - еко тоалетните? Друго обяснение за тия надписи по вагенските "автомобили" няма.
  • #3
    26 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А 4.2 tdi литровия локомотив, зад който може да се отровиш за 5 мин?
  • #2
    19 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А с глобите какво стана? Кога ще платят за измамите?
  • #1
    22 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ХАха Нов софтуер и нов катализатор - тест за мощност на стенд и иск в съда хаха. Закривааай.