fallback

Автомобилите с най-добри фарове

Изненадващо, но от 31 тествани автомобила само Toyota Prius заслужава оценка "Добър" (Видео)

Скъпите автомобили предлагат най-добрите фарове?! Всъщност е точно обратното, става ясно от проучване на Американския застрахователен институт за безопасност на движението (IIHS). Специалистите са изпробвали фаровете на 31 автомобила със средни размери, като резултатите са наистина изненадващи. Единствено Toyota Prius V заслужава резултат "Добър", докато повечето автомобили от премиум сегмента влизат в гарафи "Приемлив", "На ръба" и "Слаб". "Цената на автомобила, оказва се, не е решаваща за технологиите, които получавате", заявяват специалистите от IIHS. Те са изпробвали фаровете на автомобилите на писта, като са измерили осветеността чрез специални устройства. Заложено е както на осветеността на късите и дългите напред и встрани от колата, така и при завои - остри и плавни. Заслепяването на насрещно движещите се автомобили е също сред факторите, които се взимат предвид при оценяването. "Настоящите държавни стандарти позволяват на производителите на автомобили да предлагат фарове с широк спектър от нива на осветеност. Това обаче трябва да се промени, тъй като по-добрите фарове имат голям потенциал за намаляване броя на инцидентите на пътя през тъмната част от денонощието. Да не забравяме, че най-тежките инциденти се случват именно по тъмно", категорични са американците.

Тагове: IIHS
fallback
  • #16
    Анонимен ( преди 9 години )
    миналта година лятоска у гулемию пек патувам за морето *** прегря бмвето, та дигнах капака малко да се осефери.Един колега и той с бмв спира и вика кво стаа еми ей на му викам, той вика ларж колега ние сме на всеки километър от тук до...
  • #15
    до: до анонимника ( преди 9 години )
    Ти си по-глyпав дори и отколкото си мислех. Това, което си написал не е размер на колата, а други характеристики. Също така има американски и европейски категоризации. И в двете Приус е по-висок клас автомобил, но нали ти казах, че си прекалено глyпав да го разбереш. Явно и с четене и ползването на преводача при теб не се получава. Сега ще кажеш, че тези класации не са верни и баварчето е по-голямо. Да, ама не. Качи се на двете и ще разбереш!А ако ти кажа, че на E60 мястото на шофьора е по-тясно
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    БМВ не струват !
  • #13
    Анонимен ( преди 9 години )
    като загрее не пуши само мирише малко гадно
  • #12
    Анонимен ( преди 9 години )
    До немското фенче, което дори не знае коя кола какъв клас се води и си фантазира за Дошовци, дилъри и какви ли не, когато му се каже истината, че е глупав.Приус е Midsize car БМВ 3 е compact carВ нета си го пише, но то за четенето също се иска акъл. И не е само да четеш, но и да разбереш какво си прочел.Така е ***. За съжаление за пореден път се изложи, като кифладжия.
  • #11
    Анонимен ( преди 9 години )
    абе бмв-то защо така ми пуши. Нищо не виждам напред.Ще му сложа боен фар
  • #10
    Анонимен ( преди 9 години )
    БМВ можеш да го персонализираш до Трабант. Немската куха лейка на форума си го каза, че е така. Докато Тойота продава истински автомобили, то от БМВ можеш Трабант с друга емблема да си купиш и на село пред чалготеката да се фукаш с каква премиум кола си! Луксозното БМВ е на по-ниоска цена от Приус хахаха. Ей това е падение вече и даже кухата лейка се хвали с това. Нямам думи просто....не мога да спра да се хиля с този кухоглевец немско поклоннически. Сигурно има мокри сънища по Меркел.
  • #9
    нововнос ( преди 9 години )
    И грам не съм изненадан за поредното доказателство, че немските кли са добри само на книга или в очите на някой спиртосан чалгар от малък провинциален град или село.
  • #8
    Анонимен ( преди 9 години )
    ...продажбите на намската света троица водещи се за премиум над 90% са базови версии с най-слабите двигатели. с ширпотребата си помпят продажбите и после се хвалят колко много продавали без да уточняват що за б0клyци са продали. немски тарикати...
  • #7
    Анонимен ( преди 9 години )
    хахахаха, значи някакъв Приус се предлага с повече и по-големи екстри от прехвалените баварки.сега разбирам защо българските селинджъри са все с базови евтинки баварчета.ефтиния и ширпотреба са ви казвам. хората са написали, че продажбите на намската света троица водещи се за премиум над 90 5 са базови версии с най-слабите двигатели. с ширпотребата си помпят продажбите и после се хвалят колко много продавали без да уточняват що за б0клyци са продали. немски тарикати...
fallback
Последни