fallback

Автомобилите с най-добри фарове

Изненадващо, но от 31 тествани автомобила само Toyota Prius заслужава оценка "Добър" (Видео)

Скъпите автомобили предлагат най-добрите фарове?! Всъщност е точно обратното, става ясно от проучване на Американския застрахователен институт за безопасност на движението (IIHS). Специалистите са изпробвали фаровете на 31 автомобила със средни размери, като резултатите са наистина изненадващи. Единствено Toyota Prius V заслужава резултат "Добър", докато повечето автомобили от премиум сегмента влизат в гарафи "Приемлив", "На ръба" и "Слаб". "Цената на автомобила, оказва се, не е решаваща за технологиите, които получавате", заявяват специалистите от IIHS. Те са изпробвали фаровете на автомобилите на писта, като са измерили осветеността чрез специални устройства. Заложено е както на осветеността на късите и дългите напред и встрани от колата, така и при завои - остри и плавни. Заслепяването на насрещно движещите се автомобили е също сред факторите, които се взимат предвид при оценяването. "Настоящите държавни стандарти позволяват на производителите на автомобили да предлагат фарове с широк спектър от нива на осветеност. Това обаче трябва да се промени, тъй като по-добрите фарове имат голям потенциал за намаляване броя на инцидентите на пътя през тъмната част от денонощието. Да не забравяме, че най-тежките инциденти се случват именно по тъмно", категорични са американците.

Тагове: IIHS
fallback
  • #26
    Анонимен ( преди 9 години )
    ццц дори несветещите фарове на бмв са връх на техниката.За по-по-светещи платете още малко отгоре
  • #25
    Анонимен ( преди 9 години )
    Важно е до каква степен заслепяват така наречените добри фарове. Всеки може да сложи китайски ксенон и ще стане ден, но ще пречи на другите.
  • #24
    Йори ( преди 9 години )
    Да цъкаш емоционални минусчета е лесно. Да четеш и да мислиш е по-трудно. Който иска да потърси с този текст в нета и може би ще схване какво става: SECOND TEST CASE ON RECOGNITION OF EQUIVALENCE IN RELATION TO US AND EU LIGHTING AND VISION STANDARDS.И не знам защо изобщо в европейски сайтове трябва да се пуска информация от други пазари с други изисквания и стандарти. Отделен е въпроса, че на европейските производители им идва скъпо да правят изцяло различни фарове за коли продавани в САЩ.
  • #23
    Йори ( преди 9 години )
    С TTIP американските корпорации имат задача да извият ръцете на Европейските правителства, които да приемат всякакви налудничави краварски тъпотии. Там има един документ от 30.01.2015, в който на 200 страници се коментират само различията във фаровете на превозните средтва, които се продават на двата пазара. Предстои преподписване на TTIP и това е впрегнало американците да извиват ръцете на Европа. С други думи - тук не хвалят Тойота Приус, а плюят по германците като икономически лидер в Европа
  • #22
    Йори ( преди 9 години )
    Ако имате дори и бегла идея какво чудовище стои зад тия "невинни" тестове, всичко ще се изясни светкавично. Няколко факта:1.Т.нар. IIHS институт е "независима организация", ама спонсорирана от 95% американски корпорации. Втриса ме от тази независимост.2.Светлините на американските и европейските автомобили имат принципни разлики в концепцията и настройките произхождащи от различните стандарти в САЩ и Европа3.Ключето се казва TTIP (Transatlantic Trade and Investment Partnership)
  • #21
    Анонимен ( преди 9 години )
    ei verno li prius sa v klasa na 5 seria bmw , lilju be du6ko ti si za dravnika , ei to biva takava glupost , kakvi razmeri kakvi 4udesii te gonjat ,P.S. karam civic hybrid da ne re4e6 sled malko ,4e sam nemski fen ,
  • #20
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ох то БеМВето ми само от колонката на бензиностанцията ми дърпа повече, за друго не съм усетил да е дръпнало.
  • #19
    н7 ( преди 9 години )
    Ако вместо 3та серия бяха сложили Тойота Камри или Лексус IS, не знам какви простотии щяхте да пишете! От тази статия освен да се разбере че LED светлините са по-добри от халогената крушка...което е логично..за друго не става.
  • #18
    Анонимен ( преди 9 години )
    Стига сте говорили глупости БМВ през последните години дръпна много от към техническо ниво спрямо другите премиуми от германия. Мерцедес и те последно време се активизираха, но примерно сравнени с Ауди, бмв са на светлинни години и от към здравина и от към техника във всякакъв аспект.
  • #17
    Анонимен ( преди 9 години )
    Защо БеМВе-тата само, като се затопли се виждат не мога да разбера. Зимата, никакви ги няма или ако видиш някое то ще е в канавката?Викали им летни коли на тази марка.Постопли се времето и те, като мухите почнаха да жужат. Ще четем в статистиката по вестниците за тази марка все по-често.Интересното в случая е, че не само са летни коли, но и дневни. през нощта не е желателно с такива умрели фарове да се кара. То не стига, че ги карат напити селяни, ами и нищо не виждат в тъмното с тея лампички
fallback
Последни