IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ferrari пуска най-евтината си кола

Моделът ще използва името Dino и ще бъде класически Gran Turismo

Ferrari пуска най-евтината си кола

Ferrari работи върху нов модел от клас Gran Turismo, който ще бъде сред най-евтините в гамата на марката. Това съобщава изданието The Motor Report, което се позовава на изпълнителния директор на организацията Ferrari Far East Hub - Дитер Кетчел.
Ferrari пуска нов модел от клас Gran Turismo
По време на първия старт за годината във Формула 1 - за Голямата награда на Австралия, топ мениджърът е разкрил пред изданието, че най-достъпният към момента модел на Ferrari - купето-кабриолетът California T, се е оказал много успешен от търговска гледна точка и е привлякъл нови клиенти. Затова италианците ще пуснат и нов автомобил от клас Gran Turismo.

За новия модел Ferrari по всяка вероятност ще възроди името Dino. Така ще се казва класическо купе със средно разположение на 6-цилиндровия двигател. Моторът за автомобила в момента се използва от модели на Maserati и Alfa Romeo. Подобен ход е напълно логичен, с оглед на факта, че по-големите - 488 GTB и 488 Spider, разчитат на турбо мотори с цел за намаляване на вредните емисии на цялата гама на Ferrari.

Очаква се Ferrari Dino да разполага с около 500 к.с. За сравнение оборудваното с 3,9-литров туин-турбо V6 двигател California T има 560 к.с, а семейството 488 с версия на същия мотор разчита на 670 к.с. Така новото Gran Turismo на италианците ще бъде най-достъпният като цена модел, но в същото време ще запази ексклузивността си.

Снимка: Ferrari

 

Тагове: Ferrari Dino
0 от 500
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "мен, клиента" :) мерси, но не ми се вярва
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А теб клиента какво те топли печалбата?Подозирам, че явно имаш много акции на марката и точно това те вълнува най-много, а не това какво произвеждат.Освен това, те са в концерн, който ги прави другите подобни модели шир потреба и изобщо не е нужно да се преобличат масови модели и да се лепят емблеми на Порше, за да се прави средна печалба от продаден автомобил на марката от 18 000 евро, която е рекордна. Плащаш пари за ширпотреба и за една куха без съдържание марка. Това е комплексарщина!
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    до долния автор ( преди 9 години )
    от фенска гледна точка си прав, но представи си печалбите,които реализира порше в последните 10г. от тези модели и нейната значимост за индустрията на марката, как ли би постъпил самият ти, да имаш 1 милион или 10 милиона
  • #3
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Автомобилите под шапката на ВАГ се обезличават и се превръщат в ширпотреба. Факт!Ферари, явно имат здраво мислещи менъджери, които не позволяват това да се случи с марката. Дано политиката им остане същата и да не виждаме псевдо спортни СУВ-чета, баничарки, седанчета и друга подобна конфекция.Точно ВАГ, трябваше да запазят марките, които притежават и съхранят тяхното производство, което беше уникално. Да, но от една полудържавна компания, какво може да очакваме освен простотии.
  • #2
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Striker ( преди 9 години )
    Интересно как една велика спортна марка може и да е успешна като продължава да произвежда това, което се очаква от нея - спортни автомобили. За разлика от друга, вече бивша велика марка, чийто най-продавани автомобили са два безумни брандирани ВАГ-енски СУВ и една псевдо-лимузина.
  • #1
    28 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Das auto."Да, и няма нищо общо с вурстовете!