По случай 50-годишнината на най-добре продавания автомобил в света - Corolla, японската компания Toyota подложи модела на фейслифт. Той засяга най-вече екстериора и системите за безопасност.

Представената за първи път през 1966 година Toyota Corolla продължава да бъде най-популярното предложение в гамата на марката. В момента на пазара е 11-тото поколение на модела, което бе показано през 2013 година. А сега е подложено на обичайната модернизация, която се прави в средата на жизнения цикъл на автомобила.
Обновлението е най-видно при дизайна на предната част на Corolla, която сега демонстрира нови радиаторна решетка и броня, както и дневни и основни фарове с LED технология. Добавени са също така нови хромирани елементи, както и LED стопове.
Модернизирана е и гамата от джанти на Corolla, като са налични три нови цвята за екстериора - Платинен бронз, Токио Червено и Земен Бронз.

По отношение на оборудването обновената Toyota Corolla вече предлага пакета Toyota Safety Sense, въведен за първи път при моделите Yaris, Auris и Avensis. Той спомага за предотвратяването или намаляването на последствия от широк спектър пътни ситуации чрез анализиране на информация, подадена от камера и лазер, разположени в челното стъкло. Toyota Safety Sense включва система за автоматично спиране при опасност, предупреждение за напускане на пътна лента, асистент за разпознаване на пътни знаци и автоматични дълги светлини.

Продажбите на обновената версия ще стартират в Европа още това лято.
Европейската версия на Corolla. Снимки: Toyota


4