IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият флагман на Jaguar ще бъде луксозен хибриден седан

Наследникът на XJ запазва името си, като ще се предлага и със стандартни мотори

Новият флагман на Jaguar  ще бъде луксозен хибриден седан

Ръководството на компанията Jaguar взе решение какво ще представлява бъдещият флагман на марката, която трябва да замени седана XJ. Според изданието Autocar, което цитира представител на марката, това ще бъде "напълно нов тип свръх-разкошна машина с хибриден силов агрегат от напълно ново поколение".
Новият флагман на Jaguar  ще бъде луксозен хибриден седан
*Неофициално изображение: Autocar


Очаква се моделът да запази името си XJ, въпреки че се твърдеше за евентуалната му смяна. До това крайно решение се е стигнало, след като в Jaguar са се отказали от първоначалните си намерения да пуснат луксозен и скъп всъдеход от ранга на Range Rover Sport. Шефовете на британския производител са останали впечатлени от успеха на новите Mercedes-Benz S-Class и BMW 7-Series и затова седанът ще продължи да се произвежда.

Автомобилът обаче ще предлага редица нововъведения, които ще повишат стандартите в луксозни седан. Той ще бъде изграден на модернизирана платформа D7, за която се използват изцяло композитни материали. Моделът ще получи хибриден агрегат, в чиято основа ще бъде напълно нов 6-цилиндров мотор от семейството Ingenium. Все още обаче не е решено дали това ще бъде дизелов или бензинов двигател.

Предвижда се концептуалната версия на новия Jaguar XJ да се появи на някое от големите автомобилни изложения през 2018 г. Серийният вариант на модела ще бъде готов година по-късно. Освен с хибридно задвижване флагманът на британците ще се предлага и във версии със стандартни бензинови и дизелови двигатели.

 

Тагове: jaguar xj
0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    А.В.Торът ( преди 9 години )
    Дори този предварителен ескиз (твърде предварителен даже) е хубав. Ако има малко от чара на CX 75, ще е прекрасна кола, сигурен съм. Колкото за задвижването, не ги мислете. Когато от Jaguar кажат, че ще направят нещо, го правят така, че другите се равняват по тях.
  • #6
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Швабите никога не са били технологична нация" ??? Поредния специалист от Съветския съюз!!!
  • #5
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Пък от немското и това не е останало. Даже не е и жалко, защото си е истина от много години. А и швабите никога не са били технологична нация, добре че Хитлер застави сумати евреи и чужди учени да работят за него, че иначе щяха да се бият с едната дрога дето са им давали и нищо повече.
  • #4
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Германия ( преди 9 години )
    От вас е останало едно пусто име нищо повече... Жалко...
  • #3
    5 rate up comment 14 rate down comment
    Германия ( преди 9 години )
    Скьпа индийска сбирщина... Чак ме е гнус от вас честно!!!! Пфуууу..
  • #2
    19 rate up comment 8 rate down comment
    Ауто ( преди 9 години )
    Хйде, време е върлите ВАГ фенове да идват и да започват анализ по картинка с коментарите от рода на "Това са го откраднали от Ауди, а онва от Гоуф..." :))Разбира се, заключението ще бъде, че от Ауди по-велико нема, и Гоуф е ненадминат, и въобще от Ягуар няма смисъл да си губят времето с подобен модел, щото никой няма да го купува, при положение че на пазара има ВАГ премиуми с ТДИ технологии!
  • #1
    17 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе май влиянието на немците в автомобилостроенето вече е сведено до минимум. Откакто има свежи пари в Ягуар се развиват доста добре. Волво пък се превръщат в най-технологичната компания в бранша с разработките си, а японците традиционно държат високо ниво. Италианците акостираха перфектно отвъд океана в двете америки и жънат успехи там. Франсетата взимат все по-голям дял от европейския пазар и гледат и те към USA. Обръча се затяга около измисленото немско качество и скоро ще е само мит.