IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi пусна първия модел с новото quattro

Технологията ще бъде достъпна само за версията с 2,0-литров бензинов мотор

Audi пусна първия модел с новото quattro

Audi започна да приема поръчки за новото комби A4 Allroad quattro, което е първият модел на марката, оборудван с новата система за задвижване на четирите колела. При нея механичният диференциал Torsen е заменен с многодискова муфа с електронно управление, производство на фирмата Magna.
Audi пусна първия модел с новото quattro
Новата технологията носи името quattro ultra, като тежи с 4 кг. по-малко от предишната версия. Многодисковата муфа, при която количеството на дисковете зависи от мощността на двигателя, е вградена в скоростна кутия и в зависимост от пътните условия включва или заключва кардановия вал.
Audi пусна първия модел с новото quattro
Засега моделът Audi A4 Allroad quattro излиза на пазара единствено с 3,0-литров дизелов TDI V6 в два варианта на мощност - с 218 и 272 к.с. По-късно ще излязат версиите 2.0 TDI и 2.0 TFSI. Любопитното е, че технологията quattro ultra ще се предлага единствено на модификацията с 2,0-литров бензинов мотор, докато дизелите са оборудвани със стандартното quattro.
Audi пусна първия модел с новото quattro
Цените на комбито в Германия стартират от 44 075 евро. От стандартното Audi A4 то се отличава по увеличения с 34 мм клирънс, пластмасовите предпазители по каросерията и модернизираното шаси с допълнителен режим off-road. В оборудването на модела влизат 7-степенна автоматична скоростна кутия S tronic, ксенонови фарове, рейки на покрива и 17-инчови алуминиеви джанти.

Снимки: Audi

0 от 500
  • #11
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Руските видеа са с тунинговани коли. RS 6 stock е по-бавно от М5 от летящ старт. Ако пък и трябва да се завива :) тогава нещата за RS6 стават още по плачевни.
  • #10
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Боже боже ( преди 8 години )
    Ми те и Хонда продават с предно предаване за спортни коли хахахаа ама някой казва ли им нещо :))))
  • #9
    5 rate up comment 7 rate down comment
    RS ( преди 8 години )
    Хаха толкова не разбират от куатро че руснаците имат 100клипа с RS 6 дори как мачка жтиара за М5 и AMG там е смешно просто...
  • #8
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Само Ауди си позволява да продава автомобил с предно като премиум. Балъци много.
  • #7
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Германия ( преди 8 години )
    Спорна тема за немските 4х4 в нашия off-road форум доста хора казват че за автомобил quattro е най доброто а в този сайт хората доста разбират....
  • #6
    4 rate up comment 10 rate down comment
    RS 6 quattro ( преди 8 години )
    Хаха толкова не разбират от 4х4 Ауди че Мерцедес веднага и те да пуснат 4х4 E AMG а за БМВ те винаги на опашката чак в новото M5 ще има 4х4....слабари. по здрави от RS 6 quattro plus 605hp
  • #5
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Много добре замислено ще видим обаче как точно работи.. За обикновения човек който не е сьстезател и при условие че с всяка година зимите стават все по меки с два три снеговалежа тьркалянето на 4х4 доста се обезмисля когато колата е в границите на 200 коня...
  • #4
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Най-евтиното и некачествено 4х4 е задвижване към предния мост + включване на задния при нужда. Хем на сухо имаш недозовиване, хем при сняг и кал задния мост няма достатъчно въртящ момент. Според мене ще бъде вграждано само в най-евтините модели на Ауди. Толкова не се научиха от Мерц и БМВ, че когато правиш Multi plate clutch трябва да включваш предните гуми при нужда, а задните да имат пернаментно задвижване. Ауди винаги са били марка с компромиси. Който разбира от техника не си купува Ауди.
  • #3
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    По-добро от механичния торсен до момента не сме виждали. И без това куатрото беше един балон и рекламен трик за ***, тъй като огромен брой марки и модели имат същото задвижване, но с различна ( в 90% от случаите по-добра) настройка. И сега, я си представете надеждността на ауди и допълнителен скъпоструващ ел. елемент, без който автомобила не може да се движи - хахАХАХ честито на новите собственици на източващата джоба им марка. Нови висини в грабенето от клиентите си достигат.
  • #2
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Значи това ауди ще е с предно и при нужда ще включва задния мост? Смях, смях, смях! Това е само за балъци, които неразбират колко смешно е това.