IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Седаните на Maserati ускорявали сами

Компанията прибира в сервизите близо 30 000 коли от моделите Quattroporte и Ghibli

Седаните на Maserati ускорявали сами

Концернът Fiat Chrysler Automobiles обяви поредната си сервизна акция, като този път тя ще засегне модели на луксозната марка Maserati. От пазара в Северна Америка ще бъдат изтеглени произведени между февруари 2013 и декември 2015 г. автомобили от моделите Quattroporte и Ghibli, съобщава от централата на производителя.
Maserati изтегля близо 30 000 коли в сервизите си
Проблемът при двата седана е в стелката под краката на водача. Тя е лошо закрепена, поради което нейният десен край може да блокира педала на газта при натискане от шофьора. Съответно дори след като водачът спре да натиска педала, ускорението на автомобила може да продължи и съответно да доведе до катастрофа.

Преди няколко години подобен проблем бе открит и при милиони коли на Toyota, което доведе до една от най-големите сервизни акции в историята.

От Maserati съобщиха, че досега не е известен инцидент с някой от автомобилите заради проблема, но въпреки това взимат нужните мерки, за да го отстранят.

Сервизната акция ще засегне 28 235 автомобила, като всички те са продадени в Северна Америка. От компанията уточниха, че не изключват някоя от колите да е препродадена на друг пазар и призоваха собствениците на модели от двете марки до проверят своите машини и в случай на нужда да се обърнат към лицензираните сервизи на марката.
Maserati изтегля близо 30 000 коли в сервизите си
Кампанията по изтеглянето на засегнатите автомобили ще започне от 29 април, като концернът Fiat Chrysler Automobiles поема разходите по замяна на дефектните постелки и дори на педала за газта, ако такава се налага.

Снимки: Maserati

0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе общо взето, за да се пребиеш заради стелката ти трябва да си доста глупав. Ти и с перманентно зелепен елемент може да си залостиш ***, стига да си достатъчно некадърен. Без да обиждам никой, съм се нагледам на такива шофьорски изпълнения, че стелката ако е проблем...
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    Напротив зависи! Моите са си захванати фабрично, няма никакъв начин да се мръднат дори и 1 см. Имат отвори и се захващат с пластмасови захващачи, които се зъвъртат на 90 градусаПри електронен *** на газта, какъвто е моя, си мисля че това въобще няма как да стане. иначе по темата, това със самоускоряването явно е заразно :)
  • #5
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    При мене при натискане на спирачката стелката ми се закачи за петата ми(бях със зимни обувки) и като натиснах напред стелката се качи върху *** на газта и го натисна. Да при БМВ *** е долу на пода и точно затова се случи. Ако е високо няма как да кача стелката върху газта.
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    GP ( преди 9 години )
    *** на газта на всички БМВта не е ли захванат отдолу, именно за да не се получават такива неща със стелката??? Иначе по темата, колкото и да не съм привърженик на немските коли, признавам германците, че са се сетили още преди години да сложат така наречения Brake override, който да "игнорира" подаваната информация от *** на газта при натисната спирачка
  • #3
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аз пък карам бмв 5 серия е60 и ти казвам че ми се случи стелката да ми затисне *** на газта. Смених стелките и сложих пластмасов винт да фиксирам стелката за пода. Не виждам как може да си застрахован от това ако стелките ти не са закрепени добре. Това не зависи от марката.
  • #2
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И на мен ми се е случвало стелката да ми захапе *** на газта. При Мерцедес и БМВ това не се случва защото *** на газта им е сложен на пода, случва се само на коли, на които *** е хванат отгоре.
  • #1
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    На баща ми ланчията от преди 20 години съответно и с качество от тогава прави същия номер, но е старичка. Той я гаси и се оправя.Аз мисля да я правя автономна щото ще ми е лесно сега като си подава сама.