IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda обяви цената на NSX

Японският суперавтомобил е по-скъп от Porsche 911 Turbo

Honda обяви цената на NSX

Honda използва автомобилното изложение в Женева за европейската премиера на суперколата NSX. Моделът ще бъде на пазара през април, като цените му в Германия започват от 180 000 евро.
Honda обяви цената на NSX
Снимка: Ройтерс

Обявената начална цена е малко по-висока от този на основния конкурент - Porsche 911 Turbo, който стартира в родината си от почти 175 000 евро. Малко по-ниска е цената на NSX във Великобритания - от 167 000 евро. На Острова 911 Turbo струва 163 00 евро.

Към момента няма подробна ценова листа, като не е ясно с какво базово оборудване разполага новият NSX. В САЩ автомобилът се предлага натъпкан с екстри, но може да бъде снабден с опции за около 50 000 долара. Сред тях са специален син цвят, карбонов капак за двигателя, карбонов пакет за екстериора и др.

Продажбите на Honda NSX стартират в началото на месец април, като първите доставки към клиенти трябва да бъдат осъществени преди началото на есента. През първата година автомобилът ще се предлага на селектирани пазари.

Припомняме, че новият NSX използва хибриден задвижващ агрегат. В неговата основа е специално разработен 3,5-литров туин-турбо V6 двигател с 507 к.с. и 550 Нм. Той работи с 9-степенната автоматична скоростна кутия с два съединителя, като е подпомаган от електромотор с мощност 47 к.с. Силовият агрегат разполага с още два електромотора, които са разположени между предните колела. Те се захранват от комплект литиево-йонни батерии. Така в крайна сметка хибридната система със задвижване 4х4 - Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive, разполага с общо 580 к.с. и 644 Нм.

Всичко това позволява на колата, чието общо тегло е 1725 кг., да ускорява от 0 до 100 км/ч за около 3 секунди. Максималната скорост на автомобила е 307 км/ч.

Тагове: honda nsx
0 от 500
  • #25
    8 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Дано продадат поне 2000 броя от тоя кош, пък да се сравнява хонда с порше е смешно, като им гледам възможностите на хонда в Ф1 какво подобие на хибрид са направили си го представям що за хибрид е, само името може да е хибрид.
  • #24
    13 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да се смея ли, да плача ли?Хонда се сравнява с Порше!Явно някой са си повярвали доста!
  • #23
    12 rate up comment 22 rate down comment
    Позната история! ( преди 8 години )
    Вече имаме подобен прецедент - LFA на Lexus.10 год. шум,истории,една обиколка на Нюрбургринг ...и нищо! Тишина! Без дори спомен за тази машина. Сега е същото -цялата пара в свирката,дебют ...и забрава. Защото спортни коли могат да правят само германците,италианците,а до преди 10-15 год. и англичаните. Останалото е талаш.
  • #22
    15 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Чакайте да видим какво ще покаже на пистата..., па тогава да плюем :)Да не стане като предната - с малко коне, ама разплакваше два пъти по-скъпи и именити коли...
  • #21
    9 rate up comment 15 rate down comment
    Japanese Guy ( преди 8 години )
    Ot statiyata se razbira ,che tzenata na NSX e opredelena v Germany,USA,UK.Tova oznachava ,che avtomobilat e priznat i shte se prodava.A Ganyo bugarski s orientalskiya si mantalitet ,ofchedushie i volska tapota shte si ostane vechno nay-bedniya v EU.
  • #20
    15 rate up comment 12 rate down comment
    do ТАTA Golf 3 ( преди 8 години )
    Taka e priateliy.Zalturite dori ne mogat da iskopirat R8 - polu4ilo se tova s 9 stepena skorosna kutia I 3 el.dvigatelia.Predi6nia pat kato izkaha da kopirat Polo se be6e polu4il samoleta HONDA JET.Nekadurnici.
  • #19
    17 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Колата изглежда страхотно но 911 е разпознаваема в европа и всеки знае, че е нещо специално. NSX е известна само на феновете на жълтурите и ще трябва на всеки друг да му обясняваш, че не е тунингован сивик.
  • #18
    21 rate up comment 16 rate down comment
    112 ( преди 8 години )
    Поршета под път и над път, а NSX е уникат. Модерен дизайн а не като от преди 50 години.
  • #17
    27 rate up comment 3 rate down comment
    thebrainless ( преди 8 години )
    Мисля, че Сена имаше огромната заслуга за създаването на култовия NSX.
  • #16
    10 rate up comment 16 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Toi originala ne si pozvoliava da e po skap ot 911 Turbo,oba4e kopieto mu moje.Opredeleno ne sa v 4as jalturite.Naglosta mi e bezgrani4na,10 godini ne mogat da izkupirat R8 na Audi i nakraia go puskat za 170 hiliadi evro.Muhahaahhhhaagahahahahahahagagagahahag