IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi разкри новите S4 и S4 Avant

Седанът и комбито са получили 3,0-литров мотор с 354 к.с.

Audi разкри новите S4 и S4 Avant

Седмица преди началото на автосалона в Женева германската компания Audi разкри подробна информация за седана S4 и комбито S4 Avant, които ще се появят на пазара през тази тази година.
Audi напълно разкри новите S4 и S4 Avant
И двата автомобила са оборудвани с 3,0-литров TFSI двигател, развиващ мощност от 354 к.с. и максимален въртящ момент от 500 Нм. Той е комбиниран с 8-степенна трансмисия Tiptronic.

Седанът ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,7 секунди, а комбито за 4,9 секунди, като максималната скорост и при двата модела е ограничена по електронен път на 250 км/ч.

Традиционно за подобни автомобили клирънсът е намален, като двете коли на Audi са с 23 мм по-ниски от стандартното A4. Седанът и комбито са оборудвани със система Quattro, която в стандартен режим предава по-голямата част от тягата към задните колела, но в случай на нужда реагира и я препраща към тези, които имат по-добро сцепление.

Audi S4 и S4 Avant разчитат и на допълнителен диференциал, който разпределя въртящия момент между задните колела.

Двете спортни версии са получили приборен панел, представляващ дисплей с размер 12,3 инча. За автомобилите е предвиден специален спортен режим, при чието активиране от екрана се премахват всички ненужни данни.

Автомобилите са оборудвани също така с последно поколение на мултимедийната система MMI, която може да работи както със смартфони Apple, така и с устройства, ползващи Android. Собственикът на машината има на разположение мобилно приложение, с чиято помощ може да отключва и заключва вратите, да стартира отоплението и да търси място за паркиране.

В Европа новите Audi S4 и S4 Avant ще излязат през лятото, като цените на седана стартират от 59 300 евро, а на комбито от 61 500 евро.

Снимки: Audi

Тагове: Audi S4 audi s4 avant
0 от 500
  • #6
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Тези най-накрая ще се научат, че да правиш спортна кола трябва по-голямата част от въртящия момент да е на задните колела."А ти колко автомобила си проектирал и произвел, експерте наш?
  • #5
    16 rate up comment 16 rate down comment
    Нов сьм ( преди 9 години )
    Забелязвам че има един с всички тези измислени коментари и му препорьчвам помощ спешна неотложна!!!!
  • #4
    21 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    красота във всеки аспект !визуално и технологична наслада !а дошо бута колело с една квадратна капла и му е черен света !
  • #3
    26 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Audi S4 и S4 Avant разчитат и на допълнителен диференциал, който разпределя въртящия момент между задните колела."по някое време може и да се сетят да правят това дето го правят Mitsubishi последните 20г... естествено след като им присвоиха и дизайна преди известно време...
  • #2
    24 rate up comment 18 rate down comment
    KKK ( преди 9 години )
    Ще се научат, като разберат къде е правилното място на двигателя (не можеш да сложиш V6 20см пред предните колела и да се надяваш колата да завива...).
  • #1
    18 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тези най-накрая ще се научат, че да правиш спортна кола трябва по-голямата част от въртящия момент да е на задните колела.