IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Dodge Challenger SRT прескочи 1000 к.с.

Новата версия е дело на Hennessey Performance

Dodge Challenger SRT прескочи 1000 к.с.

Един от най-свирепите американски автомобили на планетата - Dodge Challenger SRT Hellcat, бе тотално доработен от ателието Hennessey Performance. Така машината вече може да си съперничи по мощност и динамика дори с най-силните хиперколи.
Dodge Challenger SRT прескочи 1000 к.с.
В стандартната си версия американският автомобил и без това е доста впечатляващ. Той разчита на 6,2-литров V8 двигател със 707 к.с. След намесата на експертите от Hennessey Performance обаче мощността му надхвърля 1000 к.с.

На външен вид HPE практически не се отличава от оригинала. Двигателят му обаче е получил два турбокомпресора, а освен това са заменени системата за впръскване на гориво и изпускателната система. Резултатът е 1032 к.с. при 6500 об/мин и 1338 Нм въртящ момент.

Тези цифри позволяват на машината, която си остава със задно предаване, да ускорява от 0 до 96 км/ч (60 мили) за 2,7 секунди. Както и да преминава класическо разстояние за драг-рейсинг от ¼ миля за 9,9 секунди.

От тунинг ателието са готови да предложат на желаещите още два тунинг пакета за Dodge Challenger SRT Hellcat. Те са с мощност 805 и 852 к.с.

Снимка: Hennessey Performance
 

0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    https://***.youtube.com/watch?v=7otGLzcaDhU
  • #7
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Много злоба в тези немски фенчета. Яд ги е че този Додж ви сцепва трътките.
  • #6
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Третото поколение на Чалънджъра с окачване от S класа W220. Доджа излиза през 2007-*** Мерцедеса е 98-*** колко да му е актуално окачването?А CTS-v-то се произвежда 10 години преди да успеят да му направят окачване което да бие Мки и АМГ-та. Като той компенсира и с доста по-голям двигателОще една разлика между Кадилак и Додж е че Додж е на Фиат и нямат пари да разработят окчаване
  • #5
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    американците до скоро караха на зависимо ресорно окачване========================Главчоо, Cadillac cts-v първи въведе адаптивни активни амортисьори Magnetic Ride Control, умеещи да променят характеристиките си хиляда пъти в секунда и биеше мерцедес АМГ и БМВ М пауър където ги фанеше на пистите. Първо се пообразовай малко преди да почнеш да ръсиш простотии. Пък и на Нюрборгринг на челните места все още се мъдрят масъл кари от САЩ така че си спести умопрозренията.
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Някой от детската градина не знаят какво е Масъл Кар
  • #3
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    А на мен сутринта ми го прескочи жена ми. Ммммммм....
  • #2
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Бе добро е .. ( преди 8 години )
    за: напреееед, кръгом и пак напреееед!
  • #1
    18 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Лошо няма да има 1000 коня, но пак не е хипер колаЗа хипер кола си иска state of the art окачване, а американците до скоро караха на зависимо ресорно окачване на повечето си мъсъли и едва ли са напреднали чак толкова. И от друга страна се иска много аеродинамика която видимо липсва.