IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan е готова с нов олекотен материал

Той ще влезе в употреба още тази година, като ще намали теглото на цялата гама

Nissan е готова с нов олекотен материал

Nissan планира значително да намали теглото на своите бъдещи модели, като това ще започне още през настоящата 2016 г, обявиха от пресслужбата на японския производител.
Nissan намалява теглото на всичките си модели
Съответната програма носи името Lightweighting Programme, като част от нея е създаването на нов материал, от който ще бъде направена долната част на автомобилите на марката. По време на работата по проекта са използвани технологии от космическата индустрия, както и от автомобилния спорт.

„Като следваме нашия принцип „Иновации, които впечатляват”, през следващите 12 месеца ще предложим не просто решение, а революция, с която ще покажем нашия стремеж за направа на автомобили на бъдещето. Те трябва да бъдат по-леки, по-здрави и по-ефективни”, заяви вицепрезидентът на европейския технически център на Nissan – Дейвид Мос.

По думите на топ мениджъра в програмата участват други производители и изследователски центрове от цяла Великобритания. Целта на програмата е създаването на напълно нов производствен процес, който да направи революция в индустрията.

Благодарение на Lightweighting Programme в Nissan планират да подобрят динамичните характеристики на моделите си, да намалят разхода им на гориво и да не позволят увеличение на тяхното тегло заради непрекъснато растящото количество оборудване и технологии, с които са оборудвани.

Снимка: Nissan
 

0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 2 rate down comment
    ... ( преди 9 години )
    Само каква е логиката да се олекотява точно пода на автомобила, малко не ми е ясна...
  • #10
    0 rate up comment 4 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 9 години )
    aideeeee...ot koq ovceferma te pusnaha, bre sine anonimen!?
  • #9
    2 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    Разбирачите се изказват, немците олекотиха колите преди 3-5г. Тези сега почват...
  • #8
    11 rate up comment 4 rate down comment
    :) ( преди 9 години )
    Споко, те японците да не са балами като немците.
  • #7
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абсолютно неадеакватно изказване под мене. Немските коли са значително по леки от японските еквиваленти. Сравни едно бмв 5 и лексус и ще видиш че БМВ-то е с 100-150кг по леко. Управлява се, спира и ускорява много по-добре от японския танк. Олекотяването е нож с 2 остриета. Немците си изпатиха в началото на 2000г от масовото олекотяване, което доведе до повече повреди от смяната на материала. Сега японците ще минат по този път.
  • #6
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Мухаха ( преди 9 години )
    Те Опел едва на скоро свалиха килограмите на Астра за да стигнат другите а сега горките шваби ще трябва пак да догонват. Да не говорим за немските "премиуми" тежащи над 2 тона. Те скоро няма да догонят японците. Японците отдавна владеят пазара, другите са някакви нишови марки.
  • #5
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Сигурно са открили пластмасата жълтурите :)
  • #4
    9 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Швабите вече ползваш карбон от 1 година в някой модели ама ти не го знаеш, защото трябва да се чете, което не ти е силна страна явно.
  • #3
    18 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    В другата статия американска Хонда тук английски разработки за Нисан, въобще японска мисъл и инженеринг
  • #2
    13 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Това олекотяване да не се окаже като на Рено и Пежо с пластмасовите калници, които като ги натиснеш дори с един пръст и подават?