IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes-Benz S-Class ще получи автопилота на E-Class

Системата за автономно управление работи при скорост до 210 км/ч

Mercedes-Benz S-Class ще получи автопилота на E-Class

Mercedes-Benz активно тества фейслифта на новата S-Class, съобщава изданието Carscoops, което публикува снимки и нова информация за модела.
Обновеният Mercedes S-Class ще получи автопилота на E-Class
Тестовият прототип е покрит със специални датчици, а на решетката на радиатора му е поставена камера. Това, според информацията на изданието, означава, че при излизането си пазара лимузината ще получи усъвършенствана система за автономно управление.

Очаква се фейслифтът на S-Class да се предлага с технологията Drive Pilot, която дебютира при показаната през миналата година Е-Class. За разлика от адаптивния круиз-контрол Distronic Plus, който се поставя на сегашната версия на флагмана на Mercedes и който работи до 30 км/ч, новата система ускорява и намалява автомобила при скорост до 210 км/ч.
Обновеният Mercedes S-Class ще получи автопилота на E-Class
Освен това, при увеличение на скоростта Distronic Plus изисква от водача да постави ръцете си на волана след 10-15 секунди. При Driver Pilot това може да стане до 60 секунди, в зависимост от условията на пътя. Новата версия на адаптивния круиз-контрол действа дори при лошо състояние на пътната маркировка, като се ориентира по движещите се в съседните ленти коли.
Обновеният Mercedes S-Class ще получи автопилота на E-Class
Аналогична система вече работи при новата генерация на BMW 7-Series. Освен с нея инженерите на Mercedes-Benz ще оборудват флагмана си и с „умни” фарове Multibeam от ново поколение. Те ще разпознават и ще осветяват хора и животни, движещи се в близост до пътното платно.

Снимки: Carscoops
 

0 от 500
  • #23
    3 rate up comment 0 rate down comment
    до: физика ( преди 9 години )
    Абе ти на училище изобщо ходил ли си? Ако да, то е било напразно.По-голяма простотия от това, рядко някой може да измисли:хайде сметни за колко време светлината изминава 40400 километра или си бягал от часовете по физика и математикаКаква светлина, какви 5 лв. Ти наясно ли си, че навигацийте и спътниците не работят със светлина, а с радиовълни. Хайде сега виж скоростта на тези радиовълни и изчисли с колко сек. сигнала се забавя. Ти си на ход математико и физико мамин ненагледен!
  • #22
    2 rate up comment 0 rate down comment
    до: v-1 ( преди 9 години )
    Кога е произведоха, кога седна в нея и кога направи оценка на таблото!Абе тук наистина било пълно с фантазьори с мокри сънища. А таблото на този немски кош е наистина истинска трагедия. Ако ще от злато да са го изработили, това не променя факта, че е cмoтaно. Ред телевизири и ред духалки, като между тях има будилник е олицетворение на безидейност и липса на вкус.
  • #21
    1 rate up comment 2 rate down comment
    v-1 ( преди 9 години )
    ...Хайде да помоля само мишовци, които не са влизали в тази кола и не са виждали тъблото и на живо, да не го коментират!И да не обясняват, че било по зле от на Шкода. Мъкааа
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    спокойно, пак ти ще си караш, но хората се опитват да правят услуга на возещите се при разбирачи като вас, за да не ги пречукате
  • #19
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Иначе по отношение на надеждността съм скептичен. Автоматиката не помага кой знае колко на опитен водач, но на всеки се случва да се разсее или просто да не е във форма. Тогава е добре дошло подпомагането. Изумих се като гледах на един тест как при над 100 не успяха да преобърнат един миниван(!)Форд(не помня модела) заради действието на ESP. Не мислех, че са станали толкова добри.Но лично аз предпочитам да управлявам колата, а не тя да ме вози.
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    vel_co ( преди 9 години )
    Неумолимо е развитието на техниката. Вярно е, че тази автономия все още е нужна рядко, но няма как Мерцедес да не я предложи, при положение, че и други в по-ниските класове вече го правят. За едни производители е въпрос на чест да предлагат всичко, за други - въпрос на закономерно развитие или дори оцеляване. Конглокенция, какво да се прави.
  • #17
    4 rate up comment 1 rate down comment
    безопасност ( преди 9 години )
    ако така ще разсъждаваме, повечето от глезотиите в автомобилите, кому са нужни? всъщност са най-нужни на АВТОДИЛЪРИТЕ, ако ме разбираш! когато производителя продава базов модел, вероятно е на загуба, печалбата му идва от "наточените" екземпляри, където само сразни платки ти вдигат цената с 50% отгоре! а всъщност скъпото са разработването и производството на ламарините и силовите агрегати
  • #16
    0 rate up comment 2 rate down comment
    безопасност ( преди 9 години )
    най-малкото е неотменима в безопасността, тази система!
  • #15
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    По-грозно и евтино табло няма дори в Шкода! А на външен вид това е най-пенсионерската кола заедно с Пасат и моделите на Фолксваген.
  • #14
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Шофьор ( преди 9 години )
    А кому е необходима такава система?Като съм бил в Германия S-класите които съм виждал по пътищата се броят на пръсти. Тези, които могат да си позволят S-class най-вероятно си имат и шофьор.Тези екстра според мен ще се ползва под 1% /и рядко/ от притежателите.