Лоялност към марката. Според този показател изданието Forbes създаде класация, базирайки се на данните на Experian Automotive за пазара на САЩ.
Снимка: Ройтерс
Лидер в подреждането е японската Subaru, като цели 67,7% от клиенти й обикновено избират същата марка при покупка на следващ или допълнителен автомобил.
Второто място е за Ford с резултат 66,7%, а след това се нарежда Mercedes-Benz с 65,1%.
Ето и останалите марки в топ 10:
4. Toyota: 63,5%
5. Kia: 63,2 %
6. Hyundai: 61,3%
7. Nissan: 61,1%
8. Chevrolet: 60,7%
9. Lexus: 60,7%
10. Honda: 59,9%
Снимка: Land Rover
При отделните модели с най-лоялни клиенти е всъдеходът Range Rover. Цели 48,2% от собствените на този модел го избират отново при смяна на автомобила.
Втората позиция е за Mercedes-Benz S-Class с показател от 46,6%, а веднага след луксозната немска лимузина се нарежда Lincoln MKZ с 44,8%.
Номер четири в подреждането е ванът Mercedes-Benz Sprinter, който има аналогичен резултат с Lincoln MKZ - 44,8%. С минимална разлика - резултат от 44%, на пето място застава електромобилът Nissan LEAF, който е лидер в своя сегмент.
В топ 10 попадат още Ram 1500 (42,9%), Lexus RX (42,7%), Hyundai Genesis (42,5%), KIA Soul (42%) и Subaru Forester (41,1%).
От изданието поясняват, че лоялността на клиентите зависи от няколко основни фактора, сред които удовлетвореност от покупката, представяне спрямо конкурентите на пазара, маркетинг и др.