IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen показа част от бюджетния си седан

Потвърдено бе името на субкомпактния модел – Ameo

Volkswagen показа част от бюджетния си седан

Индийското подразделение на компанията Volkswagen официално обяви името на новия си бюджетен седан и показа неговото първо изображение.
Volkswagen показа част от бюджетния си седан
Както се очакваше, субкомпактният модел ще носи името Ameo. Названието идва от латинската дума „amo” – „аз обичам”.

Премиерата на седана пред публика ще се състои на 2 февруари в рамките на автосалона Auto Expo в Ню Делхи. Моделът е разработен за пазара на Индия и засега няма сведения дали ще се продава и другаде.

Автомобилът е изграден на същата платформа, която използва и Volkswagen Vento, известен на някои пазари и като Polo Sedan. Новият Ameo обаче ще бъде по-евтин от своя донор. Дължината на машината няма да превишава 4 метра, а производството ще бъде съсредоточено в завода на Volkswagen в Индия.

Що се отнася до дизайна, той остава мистерия, въпреки че в задната част се забелязва мотив, подобен на този при новите модели на Skoda.

Предполага се, че Ameo ще получи същите мотори, на които разчита и Vento. В този случай новият седан ще разчита на 1,2-литров бензинов мотор със 75 к.с. и на 1,5-литров дизел с 90 к.с.

Снимка: Volkswagen

Тагове: volkswagen ameo
0 от 500
  • #8
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Искам да пушииииииии!!!
  • #7
    8 rate up comment 10 rate down comment
    ili ( преди 9 години )
    Значи толкова разбираш от качество и автомобили! Не си на ясно с нещата момче! Ти кола имаш ли въобще?
  • #6
    9 rate up comment 2 rate down comment
    конглокент ( преди 9 години )
    В Индия конглокенцията не е много страшна, може и да минат за делукс модел :)За какво говоря, мозете да видите тук:https://***.youtube.com/watch?v=GBA15SfO0AI
  • #5
    15 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Влизал съм и в пасат 2008 примерно, на който централното табло е с толкова евтина пластмаса, че на 2рата година вече е отворила луфтове отвсякъде, скърца и като я пипнеш ти идва да се застреляш. Влизал съм и в тойота например аурис, пластмасата не е високо качество, но е по-добра от на пасата, а той е в по-висок клас.Влизал съм и в хонда - не ми харесва интериора им също, но отново поне пластмасата не отваря луфтове и не скърца на 2рата година. А само виж стопа и това говори за "качеството"
  • #4
    11 rate up comment 20 rate down comment
    ili ( преди 9 години )
    И как разбра от една снимка с какви материали работят Фолксваген!? Точно пък твоите любими азиатци работят с най-евтините материали и особено пластмаси!Ако си влизал в азиатска кола?
  • #3
    30 rate up comment 13 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Мяза на нещо правено в СССР
  • #2
    33 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И сега го сравнете с бюджетния седан на ФИАТ и ми кажете аджеба, коя фирма държи повече на качеството. ФИАТ ги слага в малкия си джоб тия от ВАГ. Френските конкУренти също. Закривааааай ВАГ, спаси децата ни.
  • #1
    33 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ХахахАх това е като снимка от 80-те на стопа на гоуф 2ка или поло. Ужас с какви ли материали е направено това недоразумение на автомобилостроенето или по скоро антимобилостроенето. Тия освен, че са на дъното са решили и да копаят надолу.