IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нова тюнингова версия на Fiat 500

Тюнинговата фирма H&R, специализирана в доработка на окачването, шасито и колелата на автомобилите, се е заела и с малкия Fiat 500.

Нова тюнингова версия на Fiat 500


При него също така немските тюнери не са обърнали внимание на мощността на двигателя, а са се заели само с окачването и колелата. След намесата на специалистите от H&R, Fiat 500 е получил спортно окачване, което е доближило автомобила с 30 мм до пътя. Джантите с размер 17 цола са от фирмата eMotion и са наречени Desire. 


0 от 500
  • #4
    17 rate up comment 0 rate down comment
    ПрофесионалистА ( преди 16 години )
    majorsf,бате ли си,кака ли си незнам...ама истината е че по-леките автмобили са по-пъргави,по-подвижни!ако някога имаш възможност да покараш на писта s-класа AMG със 612 к.с. и Лотус Елиз със 240 к.с. ще разбереш за какво става въпрос... а дотогава си карай s-класата... само направо... както се казва на перфектен английски - "дъ фън из нот стрейт лайн"
  • #3
    17 rate up comment 0 rate down comment
    majorsf ( преди 16 години )
    Бате защо като е малка колата е задължително да е по-добро управлението от да кажем по-голяма кола?Аз съм на друго мнение-че по-новите и по-големи коли се карат по-лесно от малките..Хвани новата S-class-а и квато е голяма ще припаднеш колко лесно се управлява:)
  • #2
    17 rate up comment 0 rate down comment
    IzpurjenMC ( преди 16 години )
    Реално погледнато колата е доста малко, което означава че е с доста добро управление а като се добави и доработката на H&R, мисля че няма да има никакъв проблем в завоите. Но още малко мощност не би попречила.
  • #1
    17 rate up comment 0 rate down comment
    majorsf ( преди 16 години )
    Абе не си ли барнат двигателчето е така малко разбираш ли,не си е работа...:)