Ръководството на Volkswagen е взело решение да се откаже от слогана „Das Auto”, който се асоциира с последните модели на компанията, предава Ройтерс. Германският производител подготвя нова рекламна кампания, която ще стартира съвсем скоро.
Снимка: Ройтерс. Колаж: Automedia.bg
Слоганът „Das Auto” бе въведен през 2007 г., когато начело на Volkswagen бе Мартин Винтеркорн. Фразата бе проста и лесно запомняща се, но след скандала с манипулирането на дизеловите мотори на компанията новото ръководство е решило да се откаже от нея.
Главният противник на досегашния слоган е Херберт Дис, който отговаря за развитието на марката Volkswagen. На среща на ръководството на компанията в Дрезден през миналата седмица именно той е бил категоричен, че рекламата не отговаря на ситуацията, в която се намира концернът и е призовал за промяна.
Отказът от „Das Auto” има и друга причина и тя е в намерението на германският производител да се насочи сериозно към развитието на електромобили. Според информацията новият рекламен слоган на Volkswagen вече е напълно готов, но детайли за него засега не се разкриват.