IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Задава се луксозен Nissan GT-R

Версията ще бъде базирана на настоящото поколение на модела

Задава се луксозен Nissan GT-R

Задава се луксозен Nissan GT-R
GT-R Egoist Edition. Снимка: Nissan

Nissan GT-R може да бъде дори по-добра кола, ако предложи оборудване от по-високия ценови сегмент, смята Хироши Тамура, програмен мениджър на модела.

Пред изданието Top Gear японецът заяви, че иска подобна версия на модела. "Трябва да предложим ексклузивен GT-R, не просто много бърза версия, а истински премиум автомобил", сподели той.

Тамура разкри също така, че съществуват възможности за допълнително подобряване на представянето на колата както по отношение на пътното поведение, така и по отношение на комфорта, шумоизолацията, вибрациите.

Все още няма яснота кога подобен модел може да види бял свят. Хироши Тамура обаче подсказа, че GT-R Egoist Edition е добър пример за това, което може да очакваме. Въпросната модификация се появи през 2010 година, като се отличава с премиум кожена тапицерия, уникално оборудване и дори аудиосистема Bose, която е настроена според позицията на седене на собственика на автомобила.

От изказването на мениджъра става ясно, че в Nissan все още съсредоточават усилията си върху настоящото поколение на GT-R. Според Тамура автомобилът има потенциал за оптимизиране, като в момента това е приоритет за инженерите.

Колкото до следващия Nissan GT-R, той трябва да се появи преди края на това десетилетие. Задвижващият агрегат най-вероятно ще бъде хибриден.

Тагове: Nissan GT-R
0 от 500
  • #12
    4 rate up comment 3 rate down comment
    иваН ( преди 9 години )
    А ти не си пишеш името за да не те боцкат и по улицит и съм с хюндай.И коя година е тоя модел
  • #11
    5 rate up comment 2 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Bugati izob6to ne moje da se sravniava s bega4kata GTR. Bugati e tromav shlep za troleinoto depo deto se kara samo napravo. Nisana bez da e sportna marka e po-byrz,po-dinami4en i e s 10 cilindyra po-malko muhahahahahahaha
  • #10
    3 rate up comment 6 rate down comment
    иваН ( преди 9 години )
    Анонимните малко тъпо е да сравняваш 10 годишна техника с почти нова. Бугати е за хора с много пари а нисана за останалите,зощото онези с многото пари не си купуват нищо от битпазара
  • #9
    10 rate up comment 11 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Byrzinata i dinamikata e osnovnoto dostoinstvo na GTR i iaponskata sportna shkola.Podigravkata ssys skoda 911 e bezcenna muhahahahahaha
  • #8
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Всъщност ... ( преди 9 години )
    Цената БЕШЕ основното достойнство на GT-R!
  • #7
    16 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Японски шшедьовър, ако направиш 3, 4 "лънча" и има опастност да "роди"..като се качите погледнете сенникът..там е написано и обяснено. Ако искаш "лънч" се обаждаш да дойдат тесните специалисти от Нисан да ти я настроят.Когато една кола направи 10 "лънча" един след друг, без никакви външни намеси, без разлика в работата на двигателя, скорости..и т.н. и след това е цяла..тогава може да ми говорите за "шедьовър"..аз ще Ви кажа за една 911 (997) Турбо!
  • #6
    16 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Гледайки луксозната Годзила, виждам как Бугати пак ще плаче!Още повече, че немската талига е с 2 срещу 4 места за Годзилата.А какво да кажем за 16 цилиндъра, многото обем и 10-те турбота на немския шлеп, които по никакъв начин не могат да се противопоставят на японския шедьовър ГТ-Р! А за цените да говорим ли? Или искате да си поговорим за това как уж супер колата на ВАГ не успяват 10 г. да е продадат въпреки непрекъснатите намаления, а японските бижута се продават още преди да са излезли.
  • #5
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Като видя седалката особенно в този цвят ммм, обаче като с тоя збръчкан кожен чорап на ръчната спирачка, не ми е много лукс. Като облечеш с кожа повечето коли от вътре ще станат и те доста луксозни...
  • #4
    16 rate up comment 15 rate down comment
    :) ( преди 9 години )
    Имайки предвид че е по-добър от европейските бегачки, с малко лукс ще ги задмине и по този параграф.
  • #3
    12 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе тоя цвят да не е някакъв патент на Бугати случайно?Ползва се от всички луксозни марки. Със сигурност и други цветове има, стига да си поръчаш.До сега гоуфаджиите и любителите на немските талиги имаха едно оправдание, като го сравняваха с Бугати, че не Годзилата не била луксозна, а само спортна. Е сега какво ли ще кажат, като някакъв японски 6-так им размазва многоцилиндровото творение, което не може да завива! Разлика в цилиндрите само 10 в полза на ВАГенското творение, а в турботата 8...