IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Петте мениджъра, които ще спасяват Volkswagen

Мярка за преодоляване на дизеловия скандал е и спирането на Phaeton

Петте мениджъра, които ще спасяват Volkswagen

Преструктурирането на Volkswagen след скандала с манипулирането на дизеловите мотори вече е в ход и първите мерки, взети за това бяха официално обявени. Те ще засегнат носещия големи загуби на производителя седан Phaeton, чието производство се спира от март.
Volkswagen обяви спирането на Phaeton
От компанията Volkswagen обявиха, че през пролетта ще затворят завода си в Дрезден за реорганизация. Именно в това предприятие се произвежда флагмана на марката. Работниците от завода ще бъдат преназначени в друго предприятие на VW, в което се сглобяват Golf и Passat.

При цена от 89 650 евро VW Phaeton не може да се конкурира с Audi A8, което струва 81 000 евро, както и с Mercedes-Benz S-Class и BMW 7-Series. За 14 години всеки произведен Phaeton носи по 28 000 евро загуба на компанията и затова спирането му беше въпрос на време. А появата на ново поколение на модела е под сериозна въпросителна.

Концернът представи и промените в ръководството, които трябва да помогнат за по-бързо преодоляване на щетите, нанесени от Дизелгейт. На ключови позиции са назначени петима нови мениджъри, след като преди това бяха освободени почти половината от ръководителите на различни отдели.

За шеф на отдела за изследвания и разработки във Volkswagen е назначен Улрих Екхорн, който заемаше същия пост през периода 2000-2003 г. Той заема място на уволнения през септември Хайнц-Якоб Нойсер. Тогава аналогичните постове в Audi и Porsche напуснаха Улрих Хакенберг и Волганг Хатц.

Новият главен дизайнер на германския производител е Михаел Маер, който от 2004 г. бе начело на дизайнерския отдел на Porsche и разработи модели като Cayenne, Panamera и 918 Spyder. Сега той заменя пенсиониралия се Валтер де Силва.

За шеф на продажбите на Volkswagen е назначен Фред Каплер, за главен отговорник по производството – Волфрам Томас, а Ралф-Терхард Вилнер ще отговаря за цялата продуктова линия на концерна.

Снимка: Volkswagen
 

Тагове: Volkswagen Phaeton
0 от 500
  • #12
    3 rate up comment 0 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Nikoi normalen chovek ne bi si kupul germanski avtomobil! Imitatorat pod men laje - beden golfodjia, dalechen bratovched na varnenski seliani!
  • #11
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ВАГи,ако за теб в Преник и околностите са нормалната част от човечеството, то ти определено си за София и по-конкретно за 4-ти км.!За другите в гейРопа, които си купуват трошки от селската марка има цяр. И той се казва спиране на пропагандата. Спре ли облъчването и лъжите ще видиш колко ще продават от ВАГ. Също така е нужно да се спре държавната им помощ и помпането на продажбите им с държавни поръчки. Именно те им помпат най-много продажбите.В Германия повечето държавни коли са ФВ.Сещаш ли се
  • #10
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Фолк с Ваген ( преди 9 години )
    Заглавия на статииНай-големите загубеняци в автоиндустрията ... Фолк с ВагенНай-големите провали в автомобилостроенетопак Фолк с ВагенНай-големите провали в света на автомобилитепак Фолк с ВагенНай-лошите продуктови провали на всички времена ...пак Фолк с ВагенА Phaeton е един от най-големите провали. Интересното е, че са се провалили, спират го, а ВАг-фена продължава да грачи, че било невероятна кола.Само дето не успя да каже, какво точно му е невероятното на този автомобил.
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    skodka phaiton4e e pazaren proval,nikoi ne iska da si kupuva folksvagen4e za mnogo pari,vseki znae folksvagen4e e za bedniacite.
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Folksvagen4e sa si izmislili marka audi-skodka i s neia mamiat bednite golfodjii po celia sviat imitatore moi. Kolkoto i da iska6 da ima6 moia prestij i da kara6 prekrasna iaponska kola ne moje6 za6toto si bedniak,a bedniacite sa golfodjii.Plati si parnoto pyrvo na panelkata i togava pi6i 4e i laptopa dyrpa tok i triabva da se pla6ta a ti s tvoite 300leva zaplata si za nikyde bedniako.
  • #7
    4 rate up comment 3 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Mnogo se radvam 4e 6te sprat tozi tru6ien bidon skoda phaiton4e i niama da zagroziava ulicite,a i niama da se pre4ka s niskite si tehnologii na velikite premium marki Lexus,Infinity,Acura,Lincoln,Rolls Royce.
  • #6
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Първия Анонимен, ако може да разкаже за "изцяло ръчната изработка" на колата!Наистина ли си вярваш на лъжите бе селски. За ръчната изработка дори от ВАГ не знаят, но наш *** ги знае тези неща и си мисли, че на фантазиите му някой ще повярва. Разкажи някоя нова лъжа да се посмеем селски!
  • #5
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ВАГи,много пъти съм ти казвал, че способностите ти да гадаеш кой какво имал и кой какво нямал са много ограничени, като теб самия.Какво е трудно и на кого не зная, но виждам, че на теб ти е определено трудно. Голяма мъка си. Не зная защо природата те е осакатила така жестоко, но явно създава индивиди, като теб, за да може да върви алъш-вериша на селската компания. Ако ви няма, кой ще им купува коритата на тея нещастници вурстовете. Трябва да има равновесие!
  • #4
    18 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Кво ще спасяват финансовата пирамида ли? Това и аз мога да го направя без да съм топ мениджър в света - отиваш при баба Меркел, буташ и едни огромно пачки, а тя ти пуска държавно финансиране и ти прокарва такива закони, каквито да ти осигурят пазар и имунитет срещи еко-изискванията.Смешна компания.
  • #3
    20 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Лъжите и манипулациите продължават.В една статия казват, че няма да спират модели и няма да продават марки, а в друга казват, че ще спират и ще продават. Важното е партенките да хвърчат и да се говори и преповтаря името на селската марка навсякъде.Само да попитам тези под мен какво се превъзнасят по Фаетона и какво му е невероятното? Да, невероятен пазарен провал е този модел, който е с много лоши продажби, заради високата цена, оправдана от другата партенка за ръчна изработка и космически тех