IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan успокои феновете на 370Z

Следващото поколение на спортния модел ще бъде с по-малък двигател

Nissan успокои феновете на 370Z

Феновете на спортния модел Nissan 370Z могат да бъдат спокойни – ново поколение на модела ще има, като купето с две врати няма да бъде трансформира в кросовър, както се твърдеше досега. Това стана ясно от изявление на директора по планирането на компанията Хироши Тамури пред Motoring.
Nissan успокои феновете на 370Z
През последната година усилено се твърдеше, че 370Z няма да продължи в същия си вид, а ще се превърне в спортен кросовър, в чиято основа е концептът Gripz. Според думите на Тамури, който отговаря и за бъдещите Nismo-модели на японския производител, това няма да се случи.

„Мога да кажа, че Gripz е само идея и ако тя бъде реализирана в сериен модел, той ще използва платформата на следващото поколение на 370Z, който ще си бъде класически спортен автомобил”, коментира Тамури.

Топ-мениджърът не даде подробности за бъдещото купе, но според източници на Motoring в Nissan смятат да се откажат от V6 двигателя, с който е оборудвана сегашната генерация. Вместо това ще се заложи на икономичен турбомотор с 4 цилиндъра, който ще развива мощност от около 300 к.с.

Снимка: Nissan


 

Тагове: nissan 370z
0 от 500
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Клиента, разбира/ от турбота и тяхната поддръжка се скри като бит и eбaн пeндел.Много съм любопитен да разбера как меката ВАГeнска китка си поддържа турбото! Стига да не е имал предвид турбо-зaдниka си с който успява да си докара някакви доходи. С вазелин ли си смазваш турбото или ползваш други лубриканти? Гълташ ли?
  • #3
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Я ни светни разбирачо как се поддържа турбо!Ще е интересно да знаем. И уточни за какво турбо говориш! Ако е на немските кошници, то каквото и да правиш, колкото и да го чакаш, за да се охлади без да гасиш е все тази. Турбините са им консуматив.При останалите сериозни фирми охлаждането става по друг начин. Прочети как. Сега очаквам да ни светнеш за поддръжката на турбото!
  • #2
    0 rate up comment 5 rate down comment
    клиент ( преди 8 години )
    Само ми е интересно до кога ще продължава безумието с малките фуражомелкови двигателчета, да не говорим ,че се афишират едни конски сили а зад тях върт.момент няма кой знае какъв.Бухайте турбо за щяло и нещяло а пък клиента неграмотен дори не знае как да поддържа турбо автомобил..Хвала на сервизите.
  • #1
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    направо ще пуснат едни близнаци Nissan 370Z/Renault Alpine с новия им 1.8TCE с 300 коня и готово, с един глокшум два заека